Fredrik17 Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Hei.. Jeg skulle inn på oppgavebehandling, og merket plutselig at oppgavebehandling var deaktivert! Noe jeg ikke skjønte, for jeg hadde ikke gjort noe.. Spørsmålet er da, er det noen som vet hvordan jeg deaktiverer det igjen? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 høres rart ut.. men vet ikke annet enn og reinnstall win xp. Lenke til kommentar
Fredrik17 Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 Da driter jeg i det! Kan ta å ringe kundestøtte på mandag jeg.. Så lenge ingen andre har noen andre ideer?! Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Lukter virus dette her. Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Det er i alle fall ikke hardware-relatert. Flyttes til programvareforumet Lenke til kommentar
Fredrik17 Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 Tar en virussjekk jeg! Kan hende jeg har fått no dritt på pcen.. Lenke til kommentar
Fredrik17 Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 Tok en sjekk med Ad-aware, og det var ei fil som var litt "rar".. Sletta alt den fant og vips så funka alt igjen! Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Se om du får lasta ned taskman.exe og taskmgr.exe fra nettet, og putt det i system32 mappa. Regner med at det er virus som har kødda med den, så kjør HiJackThis og søk opp alle navn du ikke veit hva er. Pass på å les navna godt (scvhost.exe er ett virus, svchost.exe er en viktig systemfil). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå