GameFace Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Hei har en plextor 708A dvd-brenner. i det siste har den brukt veeeldig lang tid på å brenne dvd+r. når jeg brenner på 8x speed bruker jeg 20-35min før når jeg brente med 8x brukte jeg bare 7min. å noen ganger blir dvd+r cd`ne korrupte.. de funker ikke etterpå. har lagt merke til at "used read buffer" synker" ned til 10% for så å jobbe seg oppover..dette skjer mange ganger under brenning. Hva er galt? takk på forhånd! Mvh Bad_Boy_ Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Har du sjekka at brenneren står i DMA og ikke PIO? Lenke til kommentar
Lovo Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Hva slags dvd-r + er det du bruker? Jeg har hatt prob med min LG 2500A hvis jeg brenner "thats write" skiver.. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 DMA er mest sansynlig ikke aktivert. Lenke til kommentar
GameFace Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 Hvor aktiverer jeg DMA? bruker de 149kr. platene fra elkjøp:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå