Azton Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Hei. Har et form med en submitknapp. Jeg vil heller ha et bilde istedet for submit knappen. (f.eks en handlevogn). Hvordan gjør jeg dette? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 (endret) <input type="image" src="button.gif" alt="Submit" width="XXX" height="XXX" border="0"> De atributtene med rød skrift hører helst hjemme i CSS-filen Endret 27. juni 2004 av Loomy Lenke til kommentar
Azton Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 Takk, det fungerte greit. Eneste er de koordinatene som kommer i adresselinjen (f.eks: submit.x=23&submit.y=3). Hvordan kan jeg få bort dem? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Blir det automatisk en submit-knapp når man har alt-attributten "Submit"?? Man bør vel ha en onClick="Submit()" ? Jeg vet ikke om man å ha adressen til formen foran, men en submit() er vel ganske kjekk. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Det er bedre å ha et bakgrunnsbilde på input type="submit", enn løsningene nevnt ovenfor. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Man kan vel lage en klasse i CSS som man legger til på submit, kan man ikke? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Det er bedre å ha et bakgrunnsbilde på input type="submit", enn løsningene nevnt ovenfor. word! <input type="text" name="username" class="bilde" /> input.bilde { background-image: url('bilde.png'); } Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Takk, det fungerte greit. Eneste er de koordinatene som kommer i adresselinjen (f.eks: submit.x=23&submit.y=3). Hvordan kan jeg få bort dem? <form method="post"> Det i rødt er vel det du skal sette inn i form-elementet ditt Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Litt off topic, men skulle ønske IE støttet attributtselektoren. Sluppet mye markup ved å bare skrive input[type=submit] som selektor i stedet for å angi klasser i uendeligheten. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 (endret) Litt off topic, men skulle ønske IE støttet attributtselektoren. Sluppet mye markup ved å bare skrive input[type=submit] som selektor i stedet for å angi klasser i uendeligheten. blir vel som å drømme om at IE7 støtter CSS2 fullt ut ivertfall, sjøl om CSS3 sikkert er tatt i bruk da OT: edit: INNLEGG SEKS TUSEN! Endret 27. juni 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Go Arve, Go Arve, Go Arve Lenke til kommentar
Azton Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 Det er bedre å ha et bakgrunnsbilde på input type="submit", enn løsningene nevnt ovenfor. Hvordan får man til dette da? Fikk ikke forslaget til Toolshed helt til å fungere. Dette brukte jeg: HTML: <form action="form.php" method="post"> <input type="submit" name="submit" value="submit" class="button"> </form> CSS: INPUT.bilde { background-image:url('button.jpg'); } Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Azton: I HTML så setter du klassenavnet til button, mens det står bildei CSS. Og forresten, det er lettere bare bruke små bokstaver. Lenke til kommentar
Azton Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 (endret) oisann, hadde skrevet feil i innlegget her. Har det rett her i dokumentet. Problemet er at jeg får en hvit submit knapp, istedet for bare et bilde. Endret 27. juni 2004 av Azton Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 OT: edit: INNLEGG SEKS TUSEN! ...og du ble medlem 4 måneder _etter_ meg ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå