LogouT Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Jeg har akkurat satt PCen min sammen, og nå skal jeg installere winxp. Men jeg har problemer med S-ATA disken min. Jeg har sett på denne guiden her , men jeg skjønner ikke helt hva jeg skal gjøre. Kan noen hjelpe meg med hvordan jeg skal få installert disken? Spesielt om jeg skal legge inn ekstra drivere, hvor kan jeg så finne disse? hovedkort harddisk På forhånd takk. Lenke til kommentar
moray Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Spesielt om jeg skal legge inn ekstra drivere, hvor kan jeg så finne disse? Driverne finner du på disketten som fulgte med hovedkortet ditt. Lenke til kommentar
LogouT Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 Spesielt om jeg skal legge inn ekstra drivere, hvor kan jeg så finne disse? Driverne finner du på disketten som fulgte med hovedkortet ditt. Driverne ligger på CD. Er det et problem? Vil det funke når jeg får inn driverne? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Spesielt om jeg skal legge inn ekstra drivere, hvor kan jeg så finne disse? Driverne finner du på disketten som fulgte med hovedkortet ditt. Driverne ligger på CD. Er det et problem? Vil det funke når jeg får inn driverne? Legg inn driverne på diskett og fyr løs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå