Colapant Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Noen som vet om en plass man kan finne ett slikt, har letet på alle webshopper jeg kjenner til (og et par jeg ikke kjenner til, men finner ingen som har... Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Noen som vet om en plass man kan finne ett slikt, har letet på alle webshopper jeg kjenner til (og et par jeg ikke kjenner til, men finner ingen som har...Noen som kan hjelpe? Har du ikke nettopp funnet det? Lenke til kommentar
Colapant Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 Joda, men som du ser så er det ubekreftet leveringsdato på det, skulle helst hatt det nå... Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Joda, men som du ser så er det ubekreftet leveringsdato på det, skulle helst hatt det nå... Så det ikke før ny, send en mail og spørr når de tror den kommer inn da vel? Lenke til kommentar
Colapant Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 Har gjort det, men spørs hvor mye det hjelper egentlii..siden jeg skulle hatt det fortest mulig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå