FenrisC0de Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 (endret) Så vidt jeg vet, så er Full Spectrum Warrior ute til Xbox, nå.. godt mulig jeg tar feil. Men jeg sitter fortsatt her og venter på PC versjonen som skal komme ut i septemeber eller noe, så jeg lurer fært på hvordan Xbox gutta opplever spillet? EDIT, hva sier Gamer.no om PC release date, og hva er kilden for dette? Ser ingenting om release date på www.fullspectrumwarrior.com ihvertfall Endret 26. juni 2004 av Earth657 Lenke til kommentar
redflame Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 orker ikke skrive så mye om det nå , men jeg har runna det tok faktisk ikke mer en ca 7 timer. Et veldig annerledes spill siden man ikke skyter selv , man bruker stort sett 2 lag alfa, bravo lag med 4 pers på hvert lag og hele poenget er å plassere/rykke frem på en riktig måte for å ta diverse finder tankser ol i en slags bagdad/black hawk down by. enste manulle skytinga man selv gjør er å give granater/røyk granater Et veldig ok spill spør du meg ganske annerledes fra resten fortjener en plass i spill hylla . Det var vel egentlig et trenings spill for den Amerikanske hæren for å lære nye soldater på hvordan man skal rykke fram riktig i "URBAN WARFARE" men dette spillet er forandret noe så det blir litt mer action, men syntes det var kansje litt lite variasjon på oppdraga og litt for kort ,men thats life Gir det 8 av 10 jeg Lenke til kommentar
storeelg Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Har også akkurat blitt ferdig med FSW - ca 5 minutter siden faktisk . Spilte på letteste nivå, skal gå løs på neste nivå i løpet av uken. Det som er bra: THQ tenker nytt her. Spillet er noe så sjeldent som ett friskt pust innen spillverdenen. Jeg forventer att vi ser mange kloner av denne type gameplay, noe jeg ser veldig frem imot. Du må tenke når du spiller. Ild og bevegelse, gode plasseringer av teamene er essensielt. Du kan gi individuelle ordre, dvs dekke flere soner med samme lag. Spillet er ikke stressende, men ett kose og tenke spill. Tildels veldig underholdene. Bra grafisk. Automatisk lagring av replays, så du kan mimre over når du er ferdig ;=) Coop modus over xbox live er ett stort pluss. Nedlasting av ekstra content er ett pluss. (finnes ikke noe å laste ned pr. idag, men det vil komme) Det som er mindre bra: Spillet trenger mere variasjon og flere muligheter. Mulighet for å splitte ett team hadde vært bra. Mulighet for å velge team-medlemmer samt loadouts ala RB6 hadde vært konge. Artigere debriefing hadde vært velkoment. Spillet har pr. def ingen, bare rett inn i neste mission. Close up cam og slow-mo av kills hadde vært tøft. Vi ser for lite detaljer rundt kills i dette spillet. De fleste er på avstand. Skirmish mode i multiplayer hadde vært tøft. vanskelig å si hvordan det hadde vært med denne type spill, men jeg tror det ville være interessant. Det hele blir ganske repetetivt underveis. Man kan bli litt lei av å kjele med vegger og biler i lengden. Høres kanskje ut som om det er mye negativt, men jeg er stort sett veldig fornøyd med spillet. Hadde det ikke vært for det noe repetetivet gameplayet så ville jeg kalt spillet genialt. Men dette kan de rette på med å innføre punktene over. Spillet er noe spesielt, så det kan kanskje være en ide å leie det / skaffe en demo før man investerer. Lenke til kommentar
TST Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 EDIT, hva sier Gamer.no om PC release date, og hva er kilden for dette? Kilden er den norske distributøren av THQ-spill: K.E. Media. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå