evigchristian Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Hva i all verden skal man gjøre når driver cd'er forsvinner på mystiske måter. På Soundblaster sine hjemmesider har man ingen muligheter til å hente ned noe annet enn driver oppdatering. Hva all verden skal jeg gjøre? Er det noen som har driverene så hadde det vært veldig fint om de kunne maile det til meg: [email protected] Lenke til kommentar
mammut Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Tror det er litt missvisende fra creative .. Du skal kunne laste ned og bruke den på ditt kort er det samme med sb live også. Lenke til kommentar
Shrike Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Hehe, samma skjedde med meg, heldigvis har jeg en kammerat med samma lydkort... Men helt ELENDIG opplegg fra Creative... Lenke til kommentar
Ronnyb Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Jeg har orginal SB Audigy CD, jeg kan godt lage en ISO fil av den og sende den til deg, vist du har en FTP server. Lenke til kommentar
evigchristian Skrevet 19. april 2002 Forfatter Del Skrevet 19. april 2002 Hmmm... takk for tilbakemeldinger.. Kan jeg bruke de driverene på Creative sin side mammut? De kan stå alene?? Da er det i så fall ikke noe problem... Har dessverre ikke noen ftpserver siden jeg venter på at nextgentel skal levere litt bredbånd til meg (2 måneder og fortsatt lite aktivitet der) Lenke til kommentar
jallajalla Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 http://www.driversplanet.com/default.asp?m...perif=11&page=2 Har du sett på denne siden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå