Gå til innhold

sette sammen film

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har lastet flere filmer som er delt opp i to, finnes det et program eller noe som kan sette sammen de to filene sånn at det blir en film??

Jeg bruker Sony Vegas Video til det, men det er riktignok et både dyrt og overkvalifisert program til å gjøre den jobben. Så det var kanskje ikke så godt tips, men dersom du skulle ha tilgang til det programmet, så.. :hmm:

Her finner du et program som sikkert gjør jobben (Easy Video Joiner). 7 dagers prøvetid, $19.95 er prisen.

Finnes sikkert andre også dersom du leter litt :)

Lenke til kommentar
Takk, det virket. Men når jeg skulle spille av filmen så gikk det så hakkete. Er det noe jeg kan gjøre med det?? (Det kan jo også være filene som var sånn fra før) men jeg bare lurer.....

Hmm... har du sjekket framerate? Jeg er dessverre ikke så stødig på ting som har med videoredigering å gjøre. Kan kun det helt elementære på dette området, og jeg tror allerede jeg er på tynn is... Kanskje noen andre kan hjelpe? Lykke til i hvert fall! :thumbup:

edit: Det kan jo forresten og hende at det følger visse restriksjoner med programmet, som hindrer deg i å oppnå maks kvalitet inntil du kjøper det..?!

Endret av kns
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...