Chosiso Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 (endret) Har tenkt meg noen nye Grussko nå, men hvilke skal jeg kjøpe? har sett på Total 90, men de hadde ikke størrelsen min.. De nye Total 90 skoene ser ut som bowling sko, men hvilke skal jeg kjøpe da? Har 600,- til rådighet! Edit: Bruker str. 42 i vanlige sko.. Men i gress sko bruker jeg 44, og prøvde Total 90 og da var jeg oppi 44, og da kunne jeg ikke bevege foten min nedider! Endret 27. juni 2004 av Chosiso Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Total 90? Aldri hørt om de skoene, og jeg spiller fotball selv. Hvilket merke er de skoene? Hvorfor ikke fotballsko istedenfor? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Hvilken størrelse bruker du? Eulogy: HALLO? Total 90 er den mest kjente fotballsko-serien noensinne. Av Nike. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Bowlingsko er YPPERLIGE sko skal jeg fortelle dere. Det er bare dere som spiller med de lunkene billigskoene til bowlinghallen deres Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 finn en sko som passer på foten din og som du kan røre på foten med, det er det viktigste, istedenfor å bruke masse penger på dyre sko Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Kjøp noen behagelige sko som du liker, og som passer foten din... Helst med demping i sålen... Selv de billigste skoene i hyllen er gode hvis de passer deg og ditt bruk. Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 (endret) Adidas Copa Mundial? Satt ned fra 1200 til 600kr på XXL sist gang jeg var der.. De er drit digge! PS: Total 90 er Nike sko, vill ikke anbefale dem... Adidas har SÅ mye bedre sko! Endret 27. juni 2004 av mad2003 Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Hvilken størrelse bruker du? Eulogy: HALLO? Total 90 er den mest kjente fotballsko-serien noensinne. Av Nike. Hmm... Trodde det var Adidas Cupo Mundial serien som var mest populær, og ikke minst kjent. Ja, jeg tror det fortsatt. Eneste feilen med Cupo Mundial serien er at de blir fort ødelagt, men da er det bare å bytte til nye Jeg er ikke noe fotballsko hore som kan alt om merker, ikke kjøper jeg det dyreste heller. Det er ikke skoene som gjør spilleren bra Edit: Bruker str. 42 i vanlige sko.. Men i gress sko bruker jeg 44, og prøvde Total 90 og da var jeg oppi 44, og da kunne jeg ikke bevege foten min nedider! Nedider? Det betyr? Rart at du bruker fotballsko som har større størrelse enn de vanlige skoene dine. Alle jeg kjenner bruker fotballsko som har mindre størrelse enn hverdagsskoene de bruker. Trange fotballsko er bedre enn sko som er litt for store. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Kjøp mine, Adidas Predator Mania str. 43 Lenke til kommentar
Blax Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 du kan få låne min bestefars millitær støvler..di råkker altså Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Til løkka 20 m unna huset mitt hadde de nok funka fint ja:p Copu mundial er rå! de blir ødelagt fort men de er jævlig digge! Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) Hvilken størrelse bruker du? Eulogy: HALLO? Total 90 er den mest kjente fotballsko-serien noensinne. Av Nike. Tør å påstå at adidas sine predator serie er mye mer kjent, den er 8. generasjon ute nå Total 90 er 3.generasjon nå (Cupo Mundial er en sko, ikke noen serie) Hvis du ikke er interessert å svi av alt for å få state of the art kjøp adidas predator "pulsion" framfor predator "pulse". Koster halvparten av de "orginale" (vet ikke hva forskjellen er) Endret 2. juli 2004 av dub Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Uansett: Copa Mundial er en meget god sko! Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Bowlingsko er YPPERLIGE sko skal jeg fortelle dere. Det er bare dere som spiller med de lunkene billigskoene til bowlinghallen deres fotballsko!? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Adidas er best, men jeg husker ikke navnet på skoene mine... Kostet vel ca 1000 kr. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 du må jo kjøpe sko som passer til DEG.. Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) Jeg bruker også større størrelse i fotballsko enn i vanlige sko.... Jeg foretrekker adidas i fotballsko....Men som andre sier her, det viktigste er at de passer din fot... Endret 3. juli 2004 av CarinaE Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Samme hvilke sko du går for så pass inderlig på at det er ekte skinn og ikke noe billig etterligning. Til grus kan du vel kombinere noen som er ment for kunstgress også? des,OUT! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå