Gå til innhold

Hvilke fotball sko skal jeg kjøpe?

Chosiso

Anbefalte innlegg

Har tenkt meg noen nye Grussko nå, men hvilke skal jeg kjøpe?

har sett på Total 90, men de hadde ikke størrelsen min..

De nye Total 90 skoene ser ut som bowling sko, men hvilke skal jeg kjøpe da?

Har 600,- til rådighet!

Edit: Bruker str. 42 i vanlige sko.. Men i gress sko bruker jeg 44, og prøvde Total 90 og da var jeg oppi 44, og da kunne jeg ikke bevege foten min nedider!

Endret av Chosiso
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Adidas Copa Mundial? Satt ned fra 1200 til 600kr på XXL sist gang jeg var der..

De er drit digge!

PS: Total 90 er Nike sko, vill ikke anbefale dem... Adidas har SÅ mye bedre sko!

Endret av mad2003
Lenke til kommentar
Hvilken størrelse bruker du?

Eulogy: HALLO? Total 90 er den mest kjente fotballsko-serien noensinne. Av Nike.

Hmm... Trodde det var Adidas Cupo Mundial serien som var mest populær, og ikke minst kjent. Ja, jeg tror det fortsatt. Eneste feilen med Cupo Mundial serien er at de blir fort ødelagt, men da er det bare å bytte til nye :)

Jeg er ikke noe fotballsko hore som kan alt om merker, ikke kjøper jeg det dyreste heller. Det er ikke skoene som gjør spilleren bra :p

Edit: Bruker str. 42 i vanlige sko.. Men i gress sko bruker jeg 44, og prøvde Total 90 og da var jeg oppi 44, og da kunne jeg ikke bevege foten min nedider!

Nedider? Det betyr? Rart at du bruker fotballsko som har større størrelse enn de vanlige skoene dine. Alle jeg kjenner bruker fotballsko som har mindre størrelse enn hverdagsskoene de bruker. Trange fotballsko er bedre enn sko som er litt for store.

Lenke til kommentar
Hvilken størrelse bruker du?

Eulogy: HALLO? Total 90 er den mest kjente fotballsko-serien noensinne. Av Nike.

Tør å påstå at adidas sine predator serie er mye mer kjent, den er 8. generasjon ute nå

Total 90 er 3.generasjon nå

(Cupo Mundial er en sko, ikke noen serie)

Hvis du ikke er interessert å svi av alt for å få state of the art kjøp adidas predator "pulsion" framfor predator "pulse". Koster halvparten av de "orginale" (vet ikke hva forskjellen er)

Endret av dub
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...