thomba14 Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Har en Twinmos 256mb pc3200 Av og til skrur pc'en seg av så får jeg denne ''fine'' meldingen som gjør sånn at jeg av og til klikker på pc'en som bare er 2uker gammel (selvbygd) System failed memory test Jeg har windows xp Nå har jeg lenge prøvd å ordne dette problemet med den meldingen som gjør at pc'en klikker. Kan dette være problemet? Lenke til kommentar
moray Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Prøv å laste ned memtest86 Kan være korrupt RAM Lenke til kommentar
thomba14 Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 Har prøvd men den finner ingen feil etter 3 gjennom søkninger... Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Hvis du har en annen pc eller altså muligheten til å teste med en annen ram brikke, så hadde det vært en god idè! Lenke til kommentar
spetter Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Kan være noe kompabilitets problemmer med ram og hovedkort. Men, det er neppe noe å bry seg om da.. på mitt gamle a7n8x deluxe rev 2 hort fikk jeg system failed memory test av og til under oppstart, men det brydde jeg meg ikke om til slutt. Fikk heller ikke noe fail på ram osv.. Alt virka som det skulle uansett. Lenke til kommentar
thomba14 Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 Men ganske irriterende når du sitter å spiller og har akkurat klart noe og skal til å lagre *klikk* System failed memory test.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå