rønning Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Noen som vet hvordan man kan skifte ikoner på Siemens SX1, eller themes også for den saks skyld.. Bare hørte noen sa det fantes et gratis program for det, så ble litt nyskjerrig Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Gjør nok dessverre ikke det... så du må klare deg med temaene som er på telefonen... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 (endret) Det finnes et program som lar deg skifte themes, men husker ikke navnet akkurat nå. Er noe med launcher hvertfall. De som har testet den sier at telefonen blir treig etter at man har installert programmet. Jo, smart launcher er navnet på programmet. Sigge: er en fordel å vite litt før du braser ut med sånne svar, eller hva? Er noe som heter smart Launcher som gjør at man kan bytte litt på menyene osv. Blir nesten som themes. Endret 26. juni 2004 av Eulogy Lenke til kommentar
rønning Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 Ja..takk for svar. har sett på smart launcher.men det koster penger, og ettersom det betyr så ionmari lite med themes gidder jeg ikke.. Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 (endret) Ja..takk for svar. har sett på smart launcher.men det koster penger, og ettersom det betyr så ionmari lite med themes gidder jeg ikke.. En kamerat av meg hadde smartlauncher og det var ikke noe bra.. EDIT: Innlegg nr. 500 Endret 27. juni 2004 av siggetheman Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Noen som vet hvordan man kan skifte ikoner på Siemens SX1, eller themes også for den saks skyld.. Bare hørte noen sa det fantes et gratis program for det, så ble litt nyskjerrig Hvorfor det? Syns de er bra de som er der. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Ikonene er jo konge da, bruker selv de ikonene på min 6600... (Kjører et skin, + skinnet med sx1 ikonene) Anbefales Lenke til kommentar
rønning Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 Ja..mente egentlig skins/themes..synes ikonene er konge jeg også min feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå