Rhyth Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Hjelp!! Jeg får ikke logget på msn. Hver gang jeg prøver kommer feilmeldingen: "Vi kan ikke logge deg på Net Messenger Service. Det kan være et problem med tjenesten eller med internett-tilkoblingen din. Kontroler at du er koblet til internett." Internett fungerer helt fint. Hva må jeg gjøre?? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Sjekke at ikke en eventuell brannmur hindrer msn å komme på nett. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 jeg mener å huske at du kan bli sperret ute fra msn hvis du har en gammel utgave av MSN, men dette skulle du fått beskjed om når du prøvde å logge deg på. mange IM-progs hopper over til port 80 hvis de ikke får tilgang til internett.. så jeg kan ikke tenke meg det er det... Lenke til kommentar
Rhyth Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 Og hvordan skjekker jeg om brannmuren hindrer Msn i å logge på?? Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Start IE og vist den er frakoblet, kobler du den til. Harfunket hos meg Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Og hvordan skjekker jeg om brannmuren hindrer Msn i å logge på?? som jeg skrev så pleier MSN å hoppe over på port 80 av seg selv.... så det vet du ikke med mindre du har et program som overvåket trafikken på maskinen din... Lenke til kommentar
TStyve Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Og hvordan skjekker jeg om brannmuren hindrer Msn i å logge på?? Du kan bare slå av brannmuren og så koble deg på MSN. Kommer du deg inn da er det nok sannsynlig den som gjør det. Du vil vanligvis (tror jeg) miste MSN-forbindelsen så fort brannmuren blir aktivert igjen. Lenke til kommentar
Rhyth Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 Du kan bare slå av brannmuren og så koble deg på MSN. Kommer du deg inn da er det nok sannsynlig den som gjør det. Prøvde å slå av brannmuren, men fikk fortsatt samme meldinga... Prøvde å laste ned Yahoo Msn, men jeg får samme mld der å... Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Heisann Jeg hadde samme problemet for en stund siden. Det eneste jeg gjorde for at det skulle virke var og skrive inn passord manuelt da jeg ble logget automatisk inn da jeg gikk på nettet. Men du må prøve det noen ganger. Jeg prøvde det en del ganger, og plutselig så virker det.. Merkelige greier.. Håper dette kan hjelpe deg Scortech Lenke til kommentar
Asus Radeon 9800XT Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Har hatt samme problem før men har løst det på følgende måte: Velg Logg av derretter Logg på . Skriv inn E-post adressen din inn på nytt samt passord. Husk og restart pcen før du utfører dette. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Jeg hadde også det problemet. Fikk heller ikke gått inn på .com adresser og ringte til .TELE2. var en feil på linjen til NY, så derfor fikk vi ingen kontakt med utenlandske sider. (Det ble rettet opp dagen etter) Det er sikkert ikke det som er prob'et ditt, men kunne jo bare si det, så er det sagt... Lenke til kommentar
Hawkie Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Lukk selve MSN, deretter åpner du den helt på nytt igjen fra start menyen, da funket det for meg. Lenke til kommentar
pett Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Last ned gaim eller trillian og prøv med en av de... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå