Gå til innhold

Komplett roter fælt...


Anbefalte innlegg

For ei lita stund siden bestilte jeg ei pakke fra Komplett, men så fant jeg ut at jeg hadde bestilt feil. Men innen jeg hadde rukket å gå inn på der jeg skulle avbestille pakka, hadde de alt begynt å pakke pakka (dette dreide seg om omtrent et minutt, ikke overdrevet i det hele tatt).

 

Jeg sendte deretter en mail til dem og ba dem om å ikke sende pakka. Denne mailen ble ignorert.

 

Etter ei stund fant jeg ut at det var mulig å ringe dem for å avbestille pakka. Men den telefonen var jo seff ikke åpen etter kl 16.00.

 

Neste dag var det umulig å få avbestilt pakka siden de alt hadde sendt den. Nå fikk jeg akkurat ei regning i posten på 300kr fordi jeg ikke henta den pakka jeg bestilte. Assa..

 

Komplett kan sewge kewken min..

 

[ Denne Melding var redigert av: selters på 2002-04-19 02:47 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lol.

Veldig bra, selters.

får jo opp oversikt over hva du bestiller x antall ganger før du endelig bekrefter bestillingen din.

åpne aua dine! dem sitter ikke i trynet til pynt!

viser jo bare at komplett er kjappe på å sende pakker. ikkeno er bedre enn det! : )

Lenke til kommentar

I dag ble jeg glad.

 

Se posten komplett suger.

 

Jeg fikk i dag mail.

 

Hei på deg

Jeg var fortvilet over at denne disken ikke hadde kommet til rette

Så nå tok vi en skikkerlig opprydding her for å finne disken din.

Å jaggu dukket den opp her.

Jeg skal få behandlet denne ASAP å postlegge en ny til deg i dag.

Håper du blir en "gladgutt" igjenn !!

 

Mvh Knut

 

 

Så komplett er bra alikevel.

Lenke til kommentar

Ok, mulig noe av det var vel min feil. Men det er fortsatt latterlig at det er umulig å få avbestilt ei pakke hvis man bestiller etter kl 16.00. Dessuten, hva skjedde med mailen jeg sendte til dem?

 

[ Denne Melding var redigert av: selters på 2002-04-20 21:59 ]

Lenke til kommentar

Med meg har det ALDRI skjedd. Jeg har bestandig hatt minst 1 dag (dvs minst 16-24 timer) på meg til å avbestille fordi ordren har vært åpen. Noen ganger har det tatt lenger tid, og som oftest tar det minst 3 dager fra jeg har lagt inn ordren før pakken postlegges fra dem.

 

Sitter forresten og venter på at noe skal komme inn på lager hos dem... Det har tatt en gooood stund nå og ser ut til at det kommer inn i løpet av Mai måned kanskje. Hehe, ting går noen ganger veldig tregt....

 

[ Denne Melding var redigert av: TN;) på 2002-04-21 01:10 ]

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Quote:


Den 2002-04-20 21:48, selters skrev:

Ok, mulig noe av det var vel min feil. Men det er fortsatt latterlig at det er umulig å få avbestilt ei pakke hvis man bestiller etter kl 16.00. Dessuten, hva skjedde med mailen jeg sendte til dem?


<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: selters på 2002-04-20 21:59 ]</font>


 

Dette blir for dumt. Klart det er for seint å avbestille når pakkseddel har blitt skrevet ut / sendt til lageret. Hvis det skal gjøres på noen annen måte så ville nok effektiviteten synke betraktelig.

 

Kan ikke laste Komplett.no for at kunder oppfører seg som vinglete fjortisser i en godtebutikk? Jeg bruker bestandig å trippelsjekke varene før jeg i det hele tatt går til "kassen"....

 

-KJ

 

[ Denne Melding var redigert av: jevel på 2002-05-25 22:46 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-04-19 02:41, selters skrev:

For ei lita stund siden bestilte jeg ei pakke fra Komplett, men så fant jeg ut at jeg hadde bestilt feil. Men innen jeg hadde rukket å gå inn på der jeg skulle avbestille pakka, hadde de alt begynt å pakke pakka (dette dreide seg om omtrent et minutt, ikke overdrevet i det hele tatt).


Jeg sendte deretter en mail til dem og ba dem om å ikke sende pakka. Denne mailen ble ignorert.


Etter ei stund fant jeg ut at det var mulig å ringe dem for å avbestille pakka. Men den telefonen var jo seff ikke åpen etter kl 16.00.


Neste dag var det umulig å få avbestilt pakka siden de alt hadde sendt den. Nå fikk jeg akkurat ei regning i posten på 300kr fordi jeg ikke henta den pakka jeg bestilte. Assa..


Komplett kan sewge kewken min..


<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: selters på 2002-04-19 02:47 ]</font>


 

Hva er det du snakker om ? Du skal jo ha gått igjennom flere bekreftelser.... Dette er jo da kun D_I_N skyld !

 

Herregud.... :smile:

Lenke til kommentar

Men i alle verdens dager da mann! Alle veit jo at det kommer gebyrer og shait på varer du ikke henter på posten. Hadde du henta pakka og sendt den tilbake med en gang så hadde du bare tapt retur-portoen. Men siden du bare lar den ligge der til posten sender den tilbake til komplett så kan du bare ha det så godt !!

 

Og var det komplett.no's skyld at du bestilte feil varer ?? surrebokk :razz:

Lenke til kommentar

selters - er du redd for å ringe? før du skrev mailen, falt det deg ikke inn at du faktisk kunne løfte av røret på apparatet som står på bordet ved siden av deg å faktisk oppnå realtime kontakt on-da-fly med folk der nede som kunne stoppet pakken din før det var for seint? hva om mailen din ble stående å spøle i spoolern på mailservern din? hva om du sendte til feil adresse? hva om du sendte fra feil adresse slik at de ikke kunne svare? vel-vel, i slike hastesaker anbefaler jeg heller snailmail, brevdue eller delfin.

Lenke til kommentar

alvorlig talt da... alle kan begå feil, komplott har begått utallige OG de også har fått gått gjennom flere bekreftelser! uten å fått utrettet en dritt (ihvertfall ikke mer enn ordrett "en dritt")

 

fyren mailer jo dem 1 minutt etter bestillingen, det må da kunne gå an å få det registrert for ingen, INGEN skal få meg til å tro at straks ordren kommer inn løper komplett gutta med beina på nakken ned og sender.

 

bare unnskyldning...

Lenke til kommentar

Dette blir for dumt! At man tabber seg ut og deretter prøver å få hjelp til å overbevise seg selv om at det ikke var egen feil, er det bare ekstreme kverulanter som gjør...når jeg leser slikt som dette er jeg sjeleglad jeg ikke driver nettbutikk.

 

Tenk å få kjeft for å være rask & effektiv!

 

Når det gjelder Komplett, har jeg handlet ved flere anledninger hos dem både for meg selv og andre som jeg har bygd PC for, og er ganske enkelt veldig fornøyd. Dette gjelder også Komplett sin behandling av en garantisak hvor en vare måtte returneres. Da fikk jeg ny og dyrere vare i retur...raskt!

Lenke til kommentar

Vel... jeg ville vel tro at den nettbutikken er en automatisk greie. Tingen med datamaskiner er at dem er sinnsykt dårlige til å lese norsk, spesielt i mailer. Så derfor fant komplett.no opp noe som kalles "k u n d e b e h a n d l e r". Disse er i motsettning til datamaskiner IKKE automatiske, ergo vil de bruke lenger tid.

 

Og hvis komplett.no's nettbutikk-løsning er såppass avansert som den ser ut til, så blir alle ordre sendt til lageret som sender ut alt så fort dem kan. De treige kundebehandlerne sitter på sine kontorer med sine mail-programmer og telefoner. Innkommende mail'er til disse personene blir nok også tatt på løpende bånd, i finfin kø sortert etter når dem ankom komplett.no Dermed tok det nok litt tid fra en kundebehandler så på mailen din og da var det nok for sent. Hadde du ringt, ville nok du sneket litt i køen og kanskje gutta hos komplett hadde ordnet det.

 

Kort sagt : Du dreit deg ut! Sjerp deg og tenk litt før du slenger usaklig drit på nettet. Så slipper jeg å skrive lange innlegg om hvor klønete du var, på forhånd takk. :razz:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...