Chosiso Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Hei, Har Netcom tilbud med gratis MMS i helger i Juni og Juli nå? Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 jepp og det samme går for telenor Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 har dere noe mer informasjon om dette? Jeg har netcom youngtalk. er det noe spesielle klokkeslett, eller kan jeg bare slippe meg løs? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Gammelt nytt dette her. Du kan sende gratis fra kl24:00 på fredager. Det er altså bare å gå berserk og sende haugevis med mms nå. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 (endret) jiihaww! gjelder dette hele helgen, det vil si idag også? (søndag) .. er meget usikker på om dette stemmer siden det i mesteparten av slike "ordninger" ligger en eller annen form for skjult informasjon, eller lureri som jeg liker å kalle det! Endret 27. juni 2004 av Rasch Lenke til kommentar
Even. Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 det funker fra kl 24:00 på fredag til kl 23:59 på søndag så alltid i helgene bruker jeg mms som sms Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Men Chess har ikke gratis denne gangen eller? Lenke til kommentar
Gauty Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Men Chess har ikke gratis denne gangen eller? Det er nok litt usikkert ja. I første omgang var det her for NetCom sine kunder.. siden de føler de ikke har fått opp MMS trafikken skikkelig.. ettervært slang Telenor seg på, og ville gjøre det samme stuntet .. Chess / Sense osv. har nok vanlige takster i helgen, i og med de har så billige priser av fra før Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå