lugah Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 JEG HAR BrUk WINAMP I LANGe TIDER...Å NÅ TENKTE JEG AT JEG SkULLe PRØVE NOE nYTt.... noeN SOM HAR NOEN FORsLAG? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 iTunes. Bedre finnes ikke, etter min mening. Et annet forslag er at du kan begynne å skrive normalt. Lenke til kommentar
lugah Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 iTunes. Bedre finnes ikke, etter min mening. Et annet forslag er at du kan begynne å skrive normalt. hhehe... jeg teste en plugni fra winamp se...caplslock å slikt slo seg av å på etter mussiken. Lenke til kommentar
kns Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 iTunes. Bedre finnes ikke, etter min mening. Helt enig, var skeptisk i begynnelsen etter å ha hatt mange gode stunder med WinAmp, men iTunes inntok seierspallen på min pc. Oversiktlig og ryddlig musikkbibliotek, superenkelt å lage playlister, eget display for platecover, pen layout, etc.. Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Jeg bruker media monkey Lenke til kommentar
lugah Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 Har lastet ned iTunes nå, må si førsteinntrykket var veldig bra. Men det som ga en stor minus var at der tar utrolig lang tid å adde musikk. Men men, noen tips å tricks til iTunes ute å går eller? Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Hvorfor bytte hvis du er fornøyd med winamp? Jeg har prøvd dusinvis av musikk programmer, men detter alltid tilbake på gode gamle winamp Lenke til kommentar
wil Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 samme her. har prøvd musikkprogrammer som: Music Match, Blaze Media Pro, Windows Media Player (for maaaaaaaaaaaaaaaange år siden) også har jeg prøvd endel andre også, men alltid gått tilbake til Winamp. Winamp 2.76 lite rules the world, med to plugin Lenke til kommentar
wil Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 hvilken versjon av Winamp bruker du da Zephyros? jeg liker ikke de versjonene med overgangen i mellom sangene. derfor valgte jeg Winamp 2.76 forresten også. hehe seff kunne jeg tatt en av de første versjonene av Winamp også, men husker ikke hvor jeg har den. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Overgangen? Jeg bruker vel 5.01 nå tror jeg. Lenke til kommentar
lugah Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 Er det mulig å få oen "plugins" til i Tunes eller? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Er det mulig å få oen "plugins" til i Tunes eller? Hva slags plugin er du ute etter? Du har jo alt du trenger "innebygget" i programmet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå