ilpostino Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 hva er vitsen med å lsese manualen før du er sikker på at ting ikke virker? leser den kun hvis jeg ikke får en ting til å funke, synes manualer er ganske oppskrytt Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Hah, brukermanualer er for husmødre og spedbarn, ikke for staute norske menn! Men.....har jo plukket den opp jeg også da.:sad: Lenke til kommentar
GeForce4 Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Jeg har blitt flinkere til å lese manualene, men det er ikke alltid det står noe fornuftig der. Da er det bedre med kammerater som har peil, eller et forum som dette. Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Jeg tar alltid en rask titt igjennom manualen før jeg installerer, starter eller setter opp noe. Bare for å være sikker på at jeg ikke gjør noe som absolutt ikke skal gjøres. Så leser jeg vanligvis grundig igjennom på et senere tidspunkt. Det er ingen skam å lese manualen. Det er mye verre å ødelegge noe for å finne ut at det kunne vært unngått ved å lese litt først. Lenke til kommentar
ZubZerO Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Når alt går galt og ingen ting funker, da finner jeg fram manualen -absoludt siste utvei! Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Quote: On 2002-04-20 11:44, ZubZerO skrev:Når alt går galt og ingen ting funker, da finner jeg fram manualen. Som ZubZerO sier, så er det kun når ting ikke går som jeg vil det skal gå, at jeg ser i manualen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå