[bErZeRk] Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Jeg pleier ikke å lese manualer, men har funnet ut at vis en ting har extra funksjoner som er vanskelig og finne ut selv kan det være kjekt og lese! Lenke til kommentar
Tok Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Her en 19" eske full av manualer alt fra min første pc osv. tror jeg har lett fram et par manualer i den esken (den ene var angående noen jumpersettinger) siste husker jeg ikke. Lenke til kommentar
Red Dog Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Jeg leser egentlig ikke manualene, men når jeg ikke har så mye annet å gjøre på, som når jeg skal legge meg, så leser jeg en manual eller to, så sovner jeg.... :lol: Ellers er manualene ubrukelige.... _________________ Nothing is Fun before It gets Difficult! [ Denne Melding var redigert av: Red Dog på 2002-04-19 10:43 ] Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Manualer er fint hvis produktet er litt "gråsone" (ISA kort ol.) også hvis produktet ikke er standart (parabol instillinger osv) og hvis ting koster mer en 6K. Da er de gjerne så spessielle at det er verdt en titt. en pese koster ikke 6k :smile: for man kjøper jo ikke hele peser? Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Har en stygg tendens til å ikke lese manualer, men på hovedkort har jeg etterhvert lært meg å lese den siden det kan være kjekt å vite hvor man nullstiller BIOS :smile: Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Kjekt å lese manualen til hoved kortet sitt da (i tilfelle noe går til .......) Lenke til kommentar
NoNamed Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Leser aldi manualer... eneste gangene jeg leser de er når jeg sitter HEEEELT fast og det er ingen hjelp og få av kamerater og sånn :razz: Eller hvis jeg kjeder meg noe jevli og tingen er noe sånn drit som må ligge på lading i 24 timer kan det være at jeg tar en titt da :razz: Lenke til kommentar
xthal Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 leser manualer på hovedkort som oftest, ellers er det bare tut och kjør BTW: noen som har manualen for Asus 9208 (i386 hovedkort) med SiS chipsett?? :smile: Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Bare hvis det er noe jeg lurer på eller ikke klarer, men det er sjeldent... :sad: Lenke til kommentar
grendel Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Quote: On 2002-04-19 04:59, CaSh skrev:Tok med manualen til hp digital kameraet mitt i dassen, så hadde jeg noe å lese på der inne :razz:Men ellers så driter jeg i å bruke manualen... :smile: Manualer på dass er en fin ting. Selv har jeg en stabel på dass, som funker glimrende som lesestoff. (stabel=ca 40 manualer) G Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Test det. funker det ikke, les manualen! Lenke til kommentar
ligebli Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 leser manualen for å få overblikk over hvilke finesser produktet har - skjems ikke over det.... Lenke til kommentar
Haaland Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Joar skrev (2002-04-19 09:48): On 2002-04-19 08:14, Milla skrev: Vel, når jeg skulle skru sammen parabolen måtte jeg se i manualen... men sånn ellers blir de gjerne ikke åpnet. Det kalles monterings anvisning.. Nei, det kalles monteringsanvisning... Men, ellers leser jeg ikke manual før noe går galt... Burde kanskje lest den litt før? :wink: [ endret av Haaland den 2002-04-19 14:19 ] Lenke til kommentar
tHaZ Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 når jeg har store problemer med noe, leser jeg manualen. men det pleier vanligvis ikke hjelpe uansett. og noen ting funker faktisk dårlig hvis man installerer etter manualen... Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 To kamerater av meg fikk seg leilighet, og kjøpte derfor en vaskemaskin. De var jo menn, og åpnet derfor ikke manualen. De vasket et par tre ganger, men mente at den bråkte noe jævlig. Etter den tredje vasken sto maskinen fei vei og var ødelagt. Grunnen var at det var 2 monteringsskruer tvers gjennom hele maskina og trommelen som det sto om på første side i manualen. :smile: Lenke til kommentar
Napoleon Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Det kommer ann på hvor tykk manualen er. Er den på størrelse med et leksikon kaster jeg den, Men er det et lite ark hvor det står på kinesisk på den ene siden så leser jeg den (etterpå)... Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 leser ikke manualer for å finne løsninger. når jeg kjøpte min første mobiltelefon (den andre og, for den saks skyld) så satt jeg og leste i manualen mens mobilen lada fordi jeg var så spent jeg leser ofte manualer, men kun som lavkvalitets lesestoff (f.x. så leste jeg TV-manualen når det ikke var noe gøy på noen av de 18 kanalene , og DVD-manualen når jeg hadde sett Matrix 11-12 ganger ) Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Manualer leses først ETTER noe har gått til *-********** Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå