Gå til innhold

Får ikke alltid signal til skjermen i oppststart

Anbefalte innlegg

Hey

Har fått meg et Radeon 9800 Pro 128MB fra Sapphire, kortet er kjøpt fra komplett for et par dager siden.

Før så hadde jeg et Gainward Ti4600, med 2 DVI utganger, skjermen min er en Samsung SyncMaster 213T og jeg kjørte den på DVI. Alt funket perfekt, hver gang jeg slå pc'en og skjermen på så fikk den signal med en gang og jeg fikk sett hele oppstarten.

Men nå med Radeon kortet så er det mer "random", problemet er at når jeg slår på pc'en og skjermen så kommer det ingenting på skjermen, som om det ikke kommer noe signal fra skjermkortet, men av og til funker det perfekt, men oftest må jeg restarte pc'en 3-5 ganger for at det skal komme noen signal, ellers så går skjermen bare i hvile modus, som om skjermen ikke er koblet til skjermkortet, eller ingen signal.

Det jeg lurer på er om det er noe galt med kortet, skal jeg kontakte komplett og få et nytt. Noen som har noen tips? Det som er rart er at det funker av og til og er jævlig irriterende :mad: .

AMD 2700XP

1GB Ram

Abit KD7-E

Sapphire 9800 Pro 128MB

Samsung SyncMaster 213T

340W-strømforsyning

##emnefelt endret av moderator. Meningen med emnefeltet er at det skal gi en bekrivelse av hva du lurer på. På den måten tiltrekker du deg folk med svar, og de som ikke har peiling/interresse slipper å åpne tråden ;) - enden##

Endret av enden
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...