Atomet Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Jeg har to kontoer med to spillere på samme server. Men hvordan kan jeg få overført pengene og tingene til den ene over til den andre? Jeg har kun internett på en pc. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 lag ett hus med den ene, sett den andre som admin i det huset, legg alle tingene i det huset, så du kan plukke opp alt med den andre typen, og bare bruk banktip( /tip "penger" bank ) til den andre, den skal vist funke når bare en er på Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 (endret) lag ett hus med den ene, sett den andre som admin i det huset, legg alle tingene i det huset, så du kan plukke opp alt med den andre typen, Dette tror jeg ikke jeg har råd til. bruk banktip( /tip "penger" bank ) til den andre, den skal vist funke når bare en er på Hvis jeg heter Per Skywalker skal jeg skrive?: /tip 50000 Per Skywalker? EDIT: Men finnes det noe annet jeg kan gjøre med itemene? Endret 26. juni 2004 av Atomet Lenke til kommentar
aklla Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 det blir /tip Per Skywalker 50000 bank er det noen du stoler veldig på i galaxen, så kan du be han ta vare på sakene en liten stund... Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 er det noen du stoler veldig på i galaxen, så kan du be han ta vare på sakene en liten stund... Hehe, det er rart, men denne måten tror jeg heller ikke funker for meg. Finnes det noen annen måte? PS: Tusen takk for svarene hittil. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Det er en måte å duel loge begge karakterene, du må skrive allowMultipleInstances=True i en fil, husker ikke hvilken, men kan hende du finner ved å søke på inett! Lenke til kommentar
moesen Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Det er en måte å duel loge begge karakterene, du må skrive allowMultipleInstances=True i en fil, husker ikke hvilken, men kan hende du finner ved å søke på inett! Lag en fil i SWG mappa di og kall den "user.cfg" I den skriver du "allowMultipleInstances=True" (husk små/store bokstaver) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå