Talker Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 (endret) Finnes det noe program som kan vise temperaturene mine "oppå" et spill? sånn som fraps viser framerate "oppå" spill. Det ville vært veldig nyttig.. Edit: "viser", ikke "fiser" Endret 26. juni 2004 av Talker Lenke til kommentar
Talker Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 ingen som vet om noe sånt program? Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Temperatur? hvilke tenker du på da? CPU temp, GPU temp? eller temperaturen ute? spsifiser litt nermere. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 (endret) *sorry dobbeltpost* Endret 27. juni 2004 av Zephyros Lenke til kommentar
Talker Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 tenker på å vise temperaturer som leses fra hovedkortet. Cpu og MB. Hadde jo vært greit med alle data som Motherboard Monitor har da. vifte rpm og spenninger.. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 du kan jo prøve å bruke samurize, konfiguer det slik du vil, også setter du på always on top (abs), men tror nok ikke at det kommer til å funke så bra. Lenke til kommentar
Talker Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 du kan jo prøve å bruke samurize, konfiguer det slik du vil, også setter du på always on top (abs), men tror nok ikke at det kommer til å funke så bra. Ja, skal prøve det... Men er det SÅ dårlig da? kan jo prøve å finne noe annet imens jeg tester det Lenke til kommentar
zyp Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Såvidt jeg husker så har Motherboard Monitor OSD funksjon. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Ja, skal prøve det...Men er det SÅ dårlig da? kan jo prøve å finne noe annet imens jeg tester det det er ikke dårlig, men tviler på at det vil funke til slik bruk. Det kan også være ganske vanskelig å lære seg hvis du ikke har noen erfaring med det fra før. Du kan jo også prøve MM som zyp sier. Lenke til kommentar
Talker Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 OSD i MBM vises ikke i 3d spill.. den forsvinner sikkert for hver frame eller noe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå