djdaffy2003 Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Hei har en USB kabel som ligger og slenger og har brukt den te sånn usb led men så skl eg på LAN og då er det en del som kødder seg med pcn er det en mulighet for at det går ann å lage en slaks usb nøkkel som men må ha i for og slå på og bruke den til å slå på pcn og? Lenke til kommentar
Naasaa Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Hvis du skal ha med usb må du jo ha pc'n på, men du kan alltids sette inn en tenningslås eller en nøkkelstrømbryter! Disse får du hos biltema! Lenke til kommentar
e321 Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 hvis du går for tennings(nøkkel) lås, så husk å legge den inni kabbisset Det er jo ikke veldig vannskelig å ta av den ene ledningen for så og sette den borti en annen Lenke til kommentar
Naasaa Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 hvis du går for tennings(nøkkel) lås, så husk å legge den inni kabbisset Det er jo ikke veldig vannskelig å ta av den ene ledningen for så og sette den borti en annen Uansett så kan de jo bare åpne kabbis døra å koble ledningene sammen og vitsen med en nøkkelbryter blir jo litt borte da hvis du ikke skal ha den montert i kabinettet Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Hei har en USB kabel som ligger og slenger og har brukt den te sånn usb led men så skl eg på LAN og då er det en del som kødder seg med pcn er det en mulighet for at det går ann å lage en slaks usb nøkkel som men må ha i for og slå på og bruke den til å slå på pcn og? Om du har MSI hovedkort så har de en slags usb-nøkkel. Rød plastikkting med brikke inne som jeg tror heter smartkey. Låser maskina totalt om den ikke er i. Lenke til kommentar
FlexGym Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 går ann å kjøpe fingeravtrykk starter til pcn....usb...3-400 riv ut ledningen til original knappen fra hovedkortet. eller lag ett passord? Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 eller lag ett passord? Flytte jumper eller nappe ut batteri så er du forbi det.... Lenke til kommentar
djdaffy2003 Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 Ja har MSi hoved kort Lenke til kommentar
pcmannen Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Om du har MSI hovedkort så har de en slags usb-nøkkel. Rød plastikkting med brikke inne som jeg tror heter smartkey. Låser maskina totalt om den ikke er i. Hvor på hovedkortet er det denne står?? har MSI hk.. Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 det er en usb port denne skal settes i... følger kun med på ekenlte eldre modeller.. Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 "Normale" folk gir vel opp viss det ikke funker å trykke på knappen? Lenke til kommentar
all right Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Har noen hørt om passor?? De fleste BIOSER kan dulegg inn passor for og starte PCen du skriver f.eks "start" og så starter pcen. for og starte maskinen viss folk ikke har passordet må de resette Bios og det er litt slit!! Lenke til kommentar
Talker Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Du kan koble opp en tenningslås som i tilleg låser sidedøra Så når du slår av "tenninga" så kommer den sentrallås-lyden som det er i biler... DET hadde vært rått! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Har noen hørt om passor??De fleste BIOSER kan dulegg inn passor for og starte PCen du skriver f.eks "start" og så starter pcen. for og starte maskinen viss folk ikke har passordet må de resette Bios og det er litt slit!! genialt.. er det slik at man trykker på start knaqppen og så skriver passordet før det kommer no bilde? Lenke til kommentar
Electric Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Nei, du må skrive "start" f.eks så starter maskin.. du trenger ikke noe power knapp.. husker jeg rett lenge siden jeg har hadd den funksjon.. :> Lenke til kommentar
Tofustew Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Sett harddisken i en uttrekkbar boks og legg den under hodeputa når du sover. Beskytter ikke maskina mot hærverk, men OS+config er sikret. Lenke til kommentar
djdaffy2003 Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 ne eg lagde noe fete greier av den usb ledningen med på kanpp skl legge opp bilder Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 (endret) Modifiser kabinettet ditt. Lag en enkel lås til selve kabinettet og power. Hvis du har chiefteclås kan du vurdere å bytte lås. Edit: Men jeg anbefaler likevel en harddiskskuff. Endret 11. juli 2004 av RolfOve Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Edit: Men jeg anbefaler likevel en harddiskskuff. men hva hvis jeg tar meg en tur over til han med min hd. skuff? fa er vi jo like langt.. Lenke til kommentar
jan.ata Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 finn deg noen bedre kompiser! det kan da ikke være noe gøy og være på lan hvis det er slik. er det fjortiss lan dette da elller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå