TST Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Spill basert på friluftsaktiviteter som jakt og fiske ser ut til å bli populært hvis man skal dømme etter antall spill i denne sjangeren som har kommet ut den siste tiden. Men skal du ha litt underholding ut av Matt Hayes' Fishing må du ha stor sans for fisking generellt. Et spill der du i hovedsak skal ut i naturen bør i tillegg sette fokus på realisme og grafikk. Det gjør ikke denne tittelen. Les hele anmeldelsen Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Ser ut som et morro spill det der, men for å være helt ærlig så foretrekker jeg the real thing :wink: Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Takke meg til å fiske på ordentlig! Hadde det ikke vært for fisking hadde jeg vel tilbragt sommeren foran PC'n... :razz: Ærlig talt: jeg fatter ikke poenget med fiske/jakt spill i det hele tatt! Er det virkelig noen som synes disse spillene er morsomme? Jeg kjøpte en gang (i et VELDIG svakt øyeblikk) den samlepakka til EA...Ultimate Hunt Challenge. Du kunne jakte på enten rådyr, fasan eller et annet fjærkre...verste spillet jeg eier! Men det er klart, noen liker sikkert disse spillene...Deer Hunter er jo utgitt i ørten utgaver. Jeg elsker fisking, men å spille et fiskespill på datan? No way... Lenke til kommentar
rusle Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Spillet høres ikke morsomt ut, men kan det betraktes som en form for opplæring innen fisking? (hvor bør man fiske, hva biter hvor/når...osv. gir det mye info?) Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Kan marknaden for slike spel vere folk som av ein eller annan grunn ikkje kan kome seg ut i naturen, multippel funksjonshemming, angst for å forlate New York (Woody Allen), gamle fiskarar som mista beina til ein hai? Lenke til kommentar
Xoduz Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Takke meg til gode gamle Gone Fishin'... Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 nei huff a mei! Skal liksom de lage spill nå slik at vi kan fiske på datan? Ingenting slår å stå med elva og fiske etter storlaksen. Du ser laksen spretter opp av vannet og lager et dønn i elven. Pulsen din stiger og du vet at den er der i kulpen et sted(fisken altså). Du fisker litt til,og VIPS der bet den på gitt! Så må du kjøre fisken trett og få den på land. Og resten kan dere tenke dere selv... Hvis de klarer dette i 1 pc-spill så vil mitt kontonummer og pin-kode publiseres her på gamer.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg