notarget Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Hei Hva skjer om du trykker her --> http://www.half-life2.com/ ? Jeg får spørsmål om jeg vil laste ned. Har siden blitt hacked? Lenke til kommentar
TST Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Topic " ! http://www.half-life2.com/ !" er endret til "Er www.half-life2.com hacket?" Fint hvis du forsøker å lage bedre emnetitler i fremtiden. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Hmm.. Tviler på at den har blitt hacket, mulig de bare holder på å oppdatere den. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 notepad.exe dæven den der laster ikke jeg ned med det første nei Lenke til kommentar
am3k Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Vil tro det bare er rot grunnet oppdatering <?php // enabled box image switching // fmod emulation courtesy of // Jon, from php notes function _fmod($x,$y) { $i = floor($x/$y); // r = x - i * y return $x - $i*$y; } $aShot = array( "img/mainbanner/BannerAlyx.jpg", "img/mainbanner/BannerGman.jpg", "img/mainbanner/BannerGordon.jpg" ); $index = _fmod(date("i", time()), 3); $shot = $aShot[$index]; // // The shot is referenced below using this ... // // Merk det er ikke snakk om at du skal laste ned noen notepad.exe fil, men at dette programme eventuelt vil bli brukt for å åpne fila Lenke til kommentar
Döden Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 "BLOWS AWAY THE COMPETITION." - CNN.COM Hva enn nå dette må bety ?! Er disse ordene nye eller bare jeg som har tittet lite innom siden ? Lenke til kommentar
notarget Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 Siden er visst oppe igjen. Beistet: Nei, det har alltid stått der sia siden kom opp. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Siden er visst oppe igjen. Beistet: Nei, det har alltid stått der sia siden kom opp. Dammit! Jeg som trodde vi var litt nærmere release! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå