Joachim Gar Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Tenker du på mobil hele tida? Når du har sex? Når du sitter på do? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 En av de tingene her i livet jeg tenker minst på. Fatter ikke at folk kan være så opphengt i mobiltelefoner som noen er. Men det er vel smakssak. For min del kunne jeg lett klart meg uten. Når du har sex? Jeeezes.... Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Tenker vell mere på sex når jeg driver med mobilen jeg Dumt spm. egentlig... Lenke til kommentar
Even. Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 folk liker forskjellige ting da. f.eks hater jeg hester og fatter ikke at folk kan intressere seg for noe sånn. sikkert mange som ikke fatter at folk kan være intressert i bil, traktorer, romskip, elefanter, svømmeføtter, påhengsmotorer, flypropeller, maur................ Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 (endret) Hva mener du med "å tenke på mobil"? Er det "hmm har jeg fått en tekst melding" eller er det. "lurer på om nokia blir den første mobilen som er laga av papp"? Har gitt opp å følge med på nye modeller i og med at det kom jo nye nesten hver dag. Og tekstmeldinger får jeg nokså lite av @ gatebiler.tk: Hvorfor misliker du hest så fælt? Endret 26. juni 2004 av ikkeno Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Jeg tenker på mobil når jeg leser reklamen fra Elkjøp, Expert og Lefdal som dumper ned i postkassa hver uke. Jeg tenker på mobil når jeg leser på den siden her. Utover det, nei. Ikke før den ringer. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 jeg tenker mest på bil og mobil, men ikke hele tiden! Forresten jeg har et liv! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 får bare ekkle tanker når jeg hører en mobil vibrere, men må bruke den selv, Nei ikke til den slags men til å ringe og sende meldinger.. Lenke til kommentar
moray Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Det måtte jo komme en telle råd om dette også.. Hmm. Men når jeg først svarer.. Tenker kanskje litt for lite på mobil.. I og med at jeg glemmer å ta den med når jeg går ut osv. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Jeg tenker på mobil når jeg leser reklamen fra Elkjøp, Expert og Lefdal som dumper ned i postkassa hver uke. Jeg tenker på mobil når jeg leser på den siden her. Utover det, nei. Ikke før den ringer. Der er vi to ja Hehe... Har tross alt et liv også! Lenke til kommentar
Joachim Gar Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 Er du lyst på juling eller?? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Er du lyst på juling eller?? Pass på hva du sier nå.De fleste moderatorer liker ikke slikt snakk Men ontopic:Synes at denne tråder er litt små teit og unødvendig.Tenker som oftes på mobiler når jeg ser på de her på amobil eller i avisa(elkjøp,lefdal osv) Lenke til kommentar
Joachim Gar Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 Hva synes du om T610? Grei telefon!! Ikke så bra oppløsning på kameraet da!! Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Hva har det med hva du tenker på da? Lenke til kommentar
Joachim Gar Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 Jeg så at han hadde T610 i signaturen bare!!Unnskyld hvis jeg skriver dumt!! Er ganske "fersk"!! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Dette her er en tråd som passer bedre i Søppelforumet. Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg