Gå til innhold

Hva ser egentlig folk i don Quijote?

Anbefalte innlegg

Denne har blitt kåret til verdens beste bok. Da jeg leste dette, sparte jeg kjapt opp 250 kr, gikk fornøyd til bokbutikken. Jeg kjøpte boken.. og begynte å lese..

men skal jeg være ærlig er denne boken muligens den mest dølle jeg har lest i hele mitt liv. Etter 250 sider tok denne boken nesten livet av meg, så hvis noen nå nevner en "skarpsindig ridder", rykker det nesten til i kroppen min, og jeg minnes denne utrolig langdryge boken..

Nå støver den i bokhyllen, ikke f*** om jeg skal lese noe mere i denne boken, på lenge. :thumbdown:

Endret av Ingar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hva f? bokbutikken? har dem ikke bibliotek der du bor da? det er jo nettopp slike bøker man låner på libb'en...kunne spart det 250 raske der ja :p

hvorfor den er så kjent...tja det er vel mange grunner...

det er jo mange bøker/filmer som blir regnet som "verdens beste" uten at flertallet av folk har sett/lest dem... Hvor mange her kan si at de har sett citizen Kane f.eks.? At en bok blir regnet som "verdens beste" av kritikere og "de som veit litt" er ikke det samme som at boka er interessant og spennende å lese... :)

Lenke til kommentar
Mange folk behandler ikke bøkene pent nok.. Dessuten, jeg liker ikke ha tid på meg når jeg skal lese en bok..

Bøker som er for jævlige blir vel hivd ut. Og tiden? Du kan vel låne flere ganger efter hverandre, hvis det ikke er et enormt press fra andre efter å lese den hersens boka da, hvilket er litt usannsynlig siden boka ikke er noe spesielt superpopulær nu for tiden.

Jeg er enig med Dem, unge mann. Boka var ikke spesielt spennende. Jeg kom til ca side 250 eller noe, jeg også, før jeg ga opp. Men den var morsom til tider da, som f.eks. da Donnie fikk juling første gangen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...