espen999 Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Nå har jeg akkurat lånt PS2'en til en kamerat av meg, og så fort jeg får meg en PS eller PS2 MÅ jeg spille FFVII. Det var akkurat dette som var plana denne gangen også, men nå ser det ut til at man ikke kan lagre FFVII savegames på et PS2 minnekort.. vet ikke om det er sånn det skal være, men det funker iallefall ikke nå. Jeg vet det ikke er noe feil med minnekortet for jeg har lagret på et par andre spill. Noen som vet hva problemet er ? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 -Man kan ikke lagre PSone spill(savegames) på et PS2 minnekort -Man kan ikke lagre PS2 spill(savegames) på et Psone minnekort Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 -Man kan ikke lagre PSone spill(savegames) på et PS2 minnekort-Man kan ikke lagre PS2 spill(savegames) på et Psone minnekort Som om jeg skulle sagt det selv Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Når du evt kjøper et PSone minnekort, så pass på å kjøp et orginalt et fra SONY. Jeg kjøpte et uorginalt, og det virket ikke i PS2'en. Men orginalt virker! PS: Final Fantasy VII ROX!!! Beste spillet i serien EVER! Nå har FFI og FFII kommet ut til Playstaton, har kanskje vært det lenge, men allikevel... Hvilken konsoll kom FFI og II ut på orginalt? Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 Hvilken konsoll kom FFI og II ut på orginalt? NES tror jeg. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 FF5 og FF6 finnes også på PSX. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Vet det Digger FF, beste serie som noen gang er laget! Har "bare" 7 9 10 og 10-2. 10-2 SUGER!!!!! Spilt 12 timer og er lei 10-120timer 9-40-60timer 7 70-80 timer. 7'rn er definitivt BEST!!! Sliter med omega weapon jeg da... Har ikke psilt FF7 på et år men det var det beste spillet EVER!!! (Og er det beste spillet EVER!) Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Vet det Digger FF, beste serie som noen gang er laget! Har "bare" 7 9 10 og 10-2. 10-2 SUGER!!!!! Spilt 12 timer og er lei 10-120timer 9-40-60timer 7 70-80 timer. 7'rn er definitivt BEST!!! Sliter med omega weapon jeg da... Har ikke psilt FF7 på et år men det var det beste spillet EVER!!! (Og er det beste spillet EVER!) Vil ha meg frabett at noen har noe final fantasy relatert og ordet 'suger' i samme setning.. X-2 suger ikke.. Det er bare mindre bra.. En resten;) Dessuten så gir den en fortsettelese på hva som skjedde med Tidus Noe som er posetivt! (Ellers høy 14iss faktor på det innlegget.. Trist men sant) Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Hehe, ok mindre bra, men det suger i *forhold* til de andre! X-2 er en grei fortsettelse, men allikevel; de kunne ha gjort det bedre. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Vet det Digger FF, beste serie som noen gang er laget! Har "bare" 7 9 10 og 10-2. 10-2 SUGER!!!!! Spilt 12 timer og er lei 10-120timer 9-40-60timer 7 70-80 timer. 7'rn er definitivt BEST!!! Sliter med omega weapon jeg da... Har ikke psilt FF7 på et år men det var det beste spillet EVER!!! (Og er det beste spillet EVER!) Har du de spillene, og så har du ikke 8eren? Da har du iallefall noe på ønskelisten neste jul! Klarer du ikke omega weapon? Åssn er det mulig da? Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Phæh! FF vart bra før i tia, jeg kan faktisk si at 7ern er det beste spellet noen gang, de fleste under sjuern er bra de og. Me vart en dedikert ff fan før i tia, men 10ern er rett og slett kjedelig! Tviler sterkt på at x-2 er no beir(er bare en 5-6 spell som slår detta spellet i fjortisshet). Det som har kommet etter 9ern er ikke ekte ff lenger. 12ern ser likt ut som 10ern, og den multiplayer greia er det ikkeno grunn å spelle nå som WoW snart kjem. Nei... nå synes jeg at square bør gi seg med denna utmjølka serien. Filmen ser bra ut da, selvom spirits within ikke var nå særlig. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Phæh! FF vart bra før i tia, jeg kan faktisk si at 7ern er det beste spellet noen gang, de fleste under sjuern er bra de og. Me vart en dedikert ff fan før i tia, men 10ern er rett og slett kjedelig! Tviler sterkt på at x-2 er no beir(er bare en 5-6 spell som slår detta spellet i fjortisshet). Det som har kommet etter 9ern er ikke ekte ff lenger. 12ern ser likt ut som 10ern, og den multiplayer greia er det ikkeno grunn å spelle nå som WoW snart kjem. Nei... nå synes jeg at square bør gi seg med denna utmjølka serien. Filmen ser bra ut da, selvom spirits within ikke var nå særlig. Og det var da voldsomt til negative vi var da? Jeg klarer faktisk ikke å fatte, at noen som har likt NOEN av spillene presterer å si at de andre var dårlige! Det er liksom overkill til de grader! Hvis det er noe som suger/dårlig, så skal det ikke være verdt å spille engang, og det er HELE FF serien.. WoW er Garantert oppsktrytt! *oppgitt* Btw: Er klar for FFVII:AC Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Har du de spillene, og så har du ikke 8eren? Da har du iallefall noe på ønskelisten neste jul! Klarer du ikke omega weapon? Åssn er det mulig da? Altså, vet ikke om jeg sa riktig da, lenge siden jeg har spilt 7'ern. Jeg tok (og tar) alle "bossene" frem til siste boss som en lek, mulig at omega weapon var en av disse, men det tror jeg ikke, husker ikke navn på noe før jeg hører dem... Sliter med en boss som bare har en hale som stikker ut av sanden på et sted jeg ikke husker navnet på som er på det store vestlige kontinentet som er i en ørken som har en "by" midt i seg som det var vanskelig å komme ut av første gang... Byen midt i Ørkenen ser ut som en slags plante sett fra "world view". Bedre kan jeg ikke forklare... Men vansklig er den, har lest i FAQ,s at den har 1000000hp (en million). Den dreper (FJERNER) en av folka dine på starten av fighten. Så du sloss for det meste med 2 folk, men jeg tror den kommer tilbake etterhvert.... Og ingen "limit" angrep virker heller *Husker ikke om det heter limit, men noe a lá trance i Overdrive i FF10. Og FF8 vet jeg ikke om jeg skal ha. Anbefales? Har hørt div. greier om det... Phæh! FF vart bra før i tia, jeg kan faktisk si at 7ern er det beste spellet noen gang, de fleste under sjuern er bra de og. Me vart en dedikert ff fan før i tia, men 10ern er rett og slett kjedelig! Tviler sterkt på at x-2 er no beir(er bare en 5-6 spell som slår detta spellet i fjortisshet). Det som har kommet etter 9ern er ikke ekte ff lenger. 12ern ser likt ut som 10ern, og den multiplayer greia er det ikkeno grunn å spelle nå som WoW snart kjem. Nei... nå synes jeg at square bør gi seg med denna utmjølka serien. Filmen ser bra ut da, selvom spirits within ikke var nå særlig. Kan si meg enig. Så ikke filmen, 7'ern er DESIDERT BEST, og jeg likte spillene som var før 10'ern jeg og! Blir ikke det samme uten "World" og 4 disker du må bytte ut hele tiden... Men de bør for all del ikke slutte å lage FF! Liker serien, men de bør gå tilbake noen steg.... Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Hadde vert morro med en ff7-2 eller no, samma spellet med noen extra quests og beir grafikk, sålenge det ikke er samma fjortisseringa som x-2. Men square sier at det ikke er no utfordring å lage en oppfølger tell ff7... hva er vanskeligere en å lage en oppfølger tell ff7? Ellers kan de bare slutte, har begynt å mislike square litt. De blir liksom litt for EA'ete.. mjølk mjølk mjølk. Jeg liker ikke et spell auto bare fordi det heter Final Fantasy.. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Ellers kan de bare slutte, har begynt å mislike square litt. De blir liksom litt for EA'ete.. mjølk mjølk mjølk. Jeg liker ikke et spell auto bare fordi det heter Final Fantasy.. Tro meg, det gjør ikke jeg heller... Men siden de til dags dato ikke har levert en DÅRLIG Final Fantasy spill, så ser jeg ikke noen grunn til at de skal slutte med denne "mjælkinga"... Jiiz Og -Teddy-; Enig med deg at en mangler sjarmen med bytting av cd'er.. Savner det..! (Og ja, det heter limit breaks i FFVII) ((Også i VIII, Trance i IX, og Overdrive i X)) Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) Husker ikke om det heter limit, men noe a lá trance i Overdrive i FF10. Ble litt rar setning, leste ikke igjennom den... Mente at det var noe a lá Overdrive i FF10 og trance i FF9... Hadde vert morro med en ff7-2 eller no, samma spellet med noen extra quests og beir grafikk, sålenge det ikke er samma fjortisseringa som x-2. Men square sier at det ikke er no utfordring å lage en oppfølger tell ff7... hva er vanskeligere en å lage en oppfølger tell ff7? De burde så ABSOLUTT lage en FF7-2 og 3 og 4 og 5... Glemmer aldri hvor moro det var med materia og alle disse side quest'sne! de spillene jeg kjenner på en skala: Vurdert ut ifra de andre i Serien, ikke alle andre spill (Ut av 10) FFVII -10- -digger stemningen og alt FFIX -9- -digger det meste, men syns det blir litt dystert noen ganger... FFX -9- -Likte ikke at "world var borte, men alt annet er topp, spes sphere grid'n FFX-2 -6- -Ikke fordi det er dårlig, men bare så sinnsykt kjedelig... Endret 29. juni 2004 av -Teddy- Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Jeg synes ikke de burde prøve på en FFVII-2 av den enkle grunn at det er så mange som kommer til å bli skuffet, selv om de leverer et kjempe spill.. Jeg synes også at FFX-2 aldri skulle ha blitt laget.. Et final fantasy spill SKAL IKKE ha oppfølgere! (men filmer som oppfølgere er greit2k) Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 skulle ønske de kunne lage en remake av FFVII med bedre grafikk og studiomusikk, men uten andre endringer, og UTEN voiceacting til PS3, som de kunne lansert samtidig med konsollen.... DET hadde vært noe det... Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Om de ikke lagde FFVII-2 så kunne de ialle fall lage et spill som nesten er helt likt (Alstå, nye verdener, folk osv.) men gj,erne ha med world, noe Gold Saucer aktig, masse sidequests og noe weapon aktig osv. Så kunne de heller kalle gamet XIII eller noe.... (Red 13 ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå