Jim Rager Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Jeg skal kjøpe en bærbar pc, men er helt blank på det ommrådet der, derfor trenger jeg hjelp. Størelsen er ikke så viktig, den bør ha litt prosessorkraft og batterilevetid og bør ikke koste mere enn 12000. Lenke til kommentar
Xpence Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 (endret) Jeg skal kjøpe en bærbar pc, men er helt blank på det ommrådet der, derfor trenger jeg hjelp.Størelsen er ikke så viktig, den bør ha litt prosessorkraft og batterilevetid og bør ikke koste mere enn 12000. Se på multicom sine sider, Elitegroup har noen billige bærbare har en G556 selv og er utrolig fornøyd med den, jeg betalte 13000 for den og har følgende hw: 1.5ghz pentium -m prosessor, 512MB RAM, 60GB hdd, 9600 Skjermkort, WLAN +++ EDIT: Må bare føye til at den er lydløs når du surfer, og starter du noen spill så guffer vifta opp litt, men den er HELT lydløs når du surfer og hører musikk m.m Endret 26. juni 2004 av Xpence Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Xpence: ja hvilken centrino basert maskin er ikke lydløs nå til dags? citric: Hva skal du bruke maskinen til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå