Gå til innhold

OC p4 3.0ghz prescott

LizteR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har det seg slik at pc-en min har kræsja, så jeg får ikke pub. Screen shots. Når jeg får den igang igjen så skal jeg poste det.. Vær så snill og gi meg litt tid her da.. :cry:

Endret av LizteR
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Nå har det seg slik at pc-en min har kræsja, så jeg får ikke pub. Screen shots. Når jeg får den igang igjen så skal jeg poste det.. Vær så snill og gi meg litt tid her da.. :cry:

Tror ikke du er klar over hvilken taper du er, du er sikkert av den typen jeg kan kalle "stokkdum", du tror du kan noe, du har ingen venner og skal imponere andre, du er ikke noe annet enn en taper.

Lenke til kommentar

*Løgn Modus*

Jeg har nå greid 8Ghz på min amd xp-m 2400 jeg, og det uten kjøleribbe :dribble::dribble::dribble: , måtte bare øke Vcore til 39; men ikke noe problem der, har den kobla inn direkte på den kjernefysiske reaktoren i rena!

*Normal modus*

Passer jo ypperlig at pcen din ikke fungerer nå og at du ikke greier å poste noe bevis på hva du har greid sic.

Lenke til kommentar

Hvor er det blitt av den gamle forum-ånden? Det var da aldri slikt her før!

Greit nok, LizteR skryter, men det er det jammen flere her som gjør! Synes det er ganske unødvendig å rakke sånn ned på ham som noen her gjør!

Så, da synes jeg vi bør vente til han får iorden PCen, og dermed sett noen bilder. Det er nok lurt å legge med bilder i første post, så slipper en sånn post som dette, men det er ikke alltid en tenker på det (vet ikke om jeg hadde gjort det.)

Keep ut the work! :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...