Frituno Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Hei. Jeg kjøpte den pakka her på komplett : http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=124060&cks=SER Puttet i firewire kortet og startet opp men ingenting skjedde. (plug and play) Noen som vet hvor jeg kan finne software\drivere til det kortet? Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Tror ikke du trenger driver, men du må scanne etter ny maskinvare i XP, hvis det er det du har da. Lenke til kommentar
Frituno Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 Ok. så det kom en sånn "løst ut eller koble til" enhet nede ved klokka med den blei borte igjen. Har ihvertfall i ledning fra firewire kortet og inn i kamera. Men hvordan skal jeg få overført filmen jeg har filmet inn på pc'en? Lenke til kommentar
frozen_cpu Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Når du skal overføre film fra kameraet til PC'en, må du gå inn i programmet som følger med i pakken (Pinnackle) . Deretter må du spole filmen på kameraet frem til der du vil starte filmen. For å overføre selve videoen, må du trykke på start capture under fanekortet capture øverst på siden. Lenke til kommentar
Frituno Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 Å ja, da skjønner jeg. Problemet er at jeg ikke får instl Pinnacle. Får feilmeld: Komponentoverføringfeil inder instl. Noen som vet hva det kommer av? Lenke til kommentar
breathe Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Å ja, da skjønner jeg. Problemet er at jeg ikke får instl Pinnacle. Får feilmeld: Komponentoverføringfeil inder instl. Noen som vet hva det kommer av? Hvaslags operativsystem har du? Lenke til kommentar
Frituno Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 Win 2000. Jeg har integrert lydkort i hovedkortet. Kan et være det som gjør at jeg ikke får instl. pinnacle? Har radeon 9700 skjermkort. Lenke til kommentar
Frituno Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 Noen som har kunnskap om dette her eller? Lenke til kommentar
Fjodorgrim Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 KNOWLEDGEBASE for pinnacle? FORUM for pinnacle produkt support for pinnacle Lite mer jeg kan si :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå