Gå til innhold

Battlefield vietnam triks-


Anbefalte innlegg

Ikke alle som vet om det fordet ;)

 

Og BTW: skyt ned høyttaler-tårnet med RPG så slutter den j***a kjærringa å pøse ut anti-USA-propaganda for en liten stund !

Går det an å skyte ned han gubben som tyter usa-shite også da? Takke meg til anti-usa propaganda fremfor usa-elskende p*sspreik! *kremt* :hrm:

Hvis du tenker på den amerikanske felt-radionen så går det helt greit å skyte ned han også =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvis du får tak i et cobra helikopter så kan du bytte til plass 2 (ved enkelt å trykke på 2 tallet), også kan du skyte to varmesøkende raketter før dy hopper tilbake i fører plassen og flyr videre. Forutsetter selvfølgelig at du ikke flyr langs bakken...

 

edit: er det ikke cobra det heter? Hvertfall det med plass til to som sitter over hverandre på en måte.

Endret av andesam
Lenke til kommentar

Mitt tips: Unngå og stå stille uansett hvor du er, unngå og løpe rett mot fiender, unngå og legg deg ned rett forann fiender.

 

Og Det tipset er mere logisk tenkning,men tenkte jeg skulle nevne likevel!

 

jeg gleder meg til patch 1.1,2 nye helikoptere (1 til nva og 1 til usa) :dribble:

Endret av 3dme
Lenke til kommentar

nei den er ikke ute :(

 

hvis man ikke legger seg ned med m60 er man jo fortapt, syns m60 kun egner seg for suppressing-fire. Noe som egentli er greit for d er jo d den virkeli er laget for.

Er jo litt kult og ha to m60 plafrende mot en landsby mens resten av gjengen stormer, er jo utrolig effektivt hvis d gjøres riktig. evt en mortar og en m60...

Lenke til kommentar
nei den er ikke ute :(

 

hvis man ikke legger seg ned med m60 er man jo fortapt, syns m60 kun egner seg for suppressing-fire. Noe som egentli er greit for d er jo d den virkeli er laget for.

Er jo litt kult og ha to m60 plafrende mot en landsby mens resten av gjengen stormer, er jo utrolig effektivt hvis d gjøres riktig. evt en mortar og en m60...

savner team kriging i vietnam.

tenk å ha 2 m60 som ligger å skyter mot en landsby

2 sniper på hver sin side

1 helikopter over byen

1 tanks fra hver side av landsbyen

og resten stormer taktisk inn ov overtar byen.

2 blir igjen og passe på flagget mens de andre drar til neste by.

 

dette har jeg vert borti på lan.det fungerer utmerket...

 

_________-

 

ingen planlegging når man spiller i vietnam.alle løper hvor de vil.

 

gleder meg til battlefield 2,der man kan styre troppene

Lenke til kommentar
ta et helikopter(hvis du er USA), løft opp den store spawne båten og stå over et fiendtlig flagg langt oppe i sky. da kan dine teammates spawne der, litt som spawne-helikopteret til NVA

det trikset bruker alle fortiden.dritirriterende at der regner fiender over main base

konstant.. ;)

Endret av FlexGym
Lenke til kommentar
jeg har et super feigt triks jeg brukte i dag...

jeg er blå...spiller og skyter,,

når jeg dør velger jeg rødt lag,,ser hvor alle er ,sprenger tunellene dems.

tar selvmord og går over til blå igjen... :evil:

Latterlig. Man skal ikke lamejoine. Om enhver hadde holdt seg til det laget man opprinnelig spawnet som så hadde det aldri vært ubalanserte lag.

Lenke til kommentar
jeg har et super feigt triks jeg brukte i dag...

jeg er blå...spiller og skyter,,

når jeg dør velger jeg rødt lag,,ser hvor alle er ,sprenger tunellene dems.

tar selvmord og går over til blå igjen... :evil:

Latterlig. Man skal ikke lamejoine. Om enhver hadde holdt seg til det laget man opprinnelig spawnet som så hadde det aldri vært ubalanserte lag.

er vel det at folk går ut av spillet,,,så blir vi andre fordelt...

ikke alle som vil havne på det "andre"laget .

 

:roll:

Lenke til kommentar
[quote name='FlexGym' date='29/06/2004 : 02:01'] det trikset bruker alle fortiden.dritirriterende at der regner finder over main base
konstant.. ;) [/quote]
Jeg synes det er kjempe kult, jeg!
Både å være det laget på bakken og det laget som lander er kjempe fett!
MASSE skyting og MASSE latter hele tiden! Kjempe gøy hver gang det skjer!
Det er flere ganger jeg har spilt BF:Vietnam, Joint Ops, CS osv osv, hvor vi har fått til et skikkelig realistisk lag spill! MEN! det jeg tror må til for å få det er at den personen som starter et slikt "alliert angrep" må ha mye respekt (som man ofte får når man gjør en veldig god jobb og dreper mange og evt. ligger høyst oppe på listene)

Jeg synes faktisk teamwork funker mye, nei...M.Y.E. bedre på Joint Ops enn på Vietnam! spesiellt på coop mode..dekker hverandre når vi rykker inn osv...
Lenke til kommentar
jeg har et super feigt triks jeg brukte i dag...

jeg er blå...spiller og skyter,,

når jeg dør velger jeg rødt lag,,ser hvor alle er ,sprenger tunellene dems.

tar selvmord og går over til blå igjen... :evil:

Det er folk som deg som ødelegger spillgleden for alle de andre som prøver å spille seriøst !

Lenke til kommentar
jeg har et super feigt triks jeg brukte i dag...

jeg er blå...spiller og skyter,,

når jeg dør velger jeg rødt lag,,ser hvor alle er ,sprenger tunellene dems.

tar selvmord og går over til blå igjen... :evil:

Det er folk som deg som ødelegger spillgleden for alle de andre som prøver å spille seriøst !

jeg sa det var ett Feigt triks.og at jeg gjorde det en gang,,,

 

.men når man blir kicka over til det andre laget.og om 5 min blir kicka tilbake .

det er ikke juks,da vet man jo hvor alle fiendene er, da må man jo gå og drepe de..

Endret av FlexGym
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...