Gå til innhold

Battlefield vietnam triks-


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er ganske sært å utnytte slike bugs må jeg si.

 

Overgår nerdheten i å løpe med kniv i cs (selv om ikke det er noen bug da).

syns d er verre og bytte plass i cobra for unnslippe heat-seekers... d er nesten på grensa til juks. om jeg faller ned en bygning så har jo ikke d så mye med utfallet på spillet og gjøre enn om en cobra er i lufta eller ikke.

Lenke til kommentar
Det er ganske sært å utnytte slike bugs må jeg si.

 

Overgår nerdheten i å løpe med kniv i cs (selv om ikke det er noen bug da).

syns d er verre og bytte plass i cobra for unnslippe heat-seekers... d er nesten på grensa til juks. om jeg faller ned en bygning så har jo ikke d så mye med utfallet på spillet og gjøre enn om en cobra er i lufta eller ikke.

Det blir ihvertfall borte med 1.1 - patchen! :w00t:

Lenke til kommentar

Det går også an å kaste en granat inn i vinduet på acp'en til NVA.

Instant death til alle som sitter inni. Du kan også skyte han som styrer apc'en.

 

Ellers så kan man jo legge seg ned med m60 og skyte på alt som rører seg, har tatt mange med m60 på cambodian incurson (eller noe sånt) :love:

Lenke til kommentar
Det går også an å kaste en granat inn i vinduet på acp'en til NVA.

Instant death til alle som sitter inni.

Det er noe av det gøyeste jeg vet om. Hadde en pøbel fra USA som snek seg inn i et NVA spawnpoint, stjal en APC og plaffet ned folk som spawnet. Etterhvert kom flere amerikanere og hoppet inn i APC'en.

 

Én granat, og poff. 5 kills. :D

Lenke til kommentar

Mitt "gode tips" er at man på Cambodian Icursion/Ho Chin Ming Trail (husker ikke helt stavinga på den...) spawner som sniper, klatrer opp på tempel-taket, og plukker ned fiendene ettersom de strømmer på... :innocent:

-Men ikke gjør det for åpenlyst, hvis ikke får du en drøss med RPG/SA-7/LAW/M72/ (whatever) skudd etter deg... :mrgreen:

Lenke til kommentar

budre jeg gå å laste ned alle map som er kommet ut til bfv?

nå pleide jeg å spille(før alt ble vræka) de vanlige bretta som følger med spillet.

 

er den noen forskjell på originale map fra di som lager spillet

og andre som lager sine egene?

 

er det en side der alle map er?

Lenke til kommentar
budre jeg gå å laste ned alle map som er kommet ut til bfv?

 

Med mindre du skal spille på servere med disse nye mappene elle bare "prøve dem ut" i singleplayer trenger du vel ikke å laste ned noe som helst =) Enkelte maps derimot blir meget godt anbefalt - disse burde testes ut!

 

er den noen forskjell på originale map fra di som lager spillet og andre som lager sine egene?

 

Jeg vil tro at de mappa som kommer fra EA er litt mer balanserte og mer "spillvennlige" enn private maps - selvfølgelig finnes det gode custom maps, men jeg vil tro at de originale mapsa er best =)

 

er det en side der alle map er?

 

http://www.planetbattlefield.com/bfv/tweakin/maps/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...