Whatefu Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Hei, jeg lurer på hva jeg trenger for å kople min PC til TV`n slik at jeg kan se innholdet på maskinen via TV. Eller om jeg skal ha POV sin NVTV på maskinen, men se programmene på TV og ikke på skjermen til PC. Setter stor pris alle tips, da jeg er en nybegynner på dette. Mikkel Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 eneste du trenger er et skjermkort med TV ut, og lydkabel fra lydkortet om du skal ha lyd via stereo annleg/TV'en Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Får å vise programmer, filmer osv på tv skjermen må du gå på "display propoerties>>Settings>>advanced>>displays" Og sette tv-skjermen som "hoved skjerm". Lenke til kommentar
JanLarsen Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 har et ati radeon 9800 pro kort, nettopp fått det og sliter med å få det til å funke mot tv. hadde nvidia kort før, var enkelt da. får det til, men jeg får ikke farger prøver å skifte format, men får det ikek til. noen som vet akkurat hvilket format den skal være på? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Svarer som vanlig: De vanligste feilene som gir svart/hvit bilde er:- Bruker s-videokabel med overgang til scart på TV som ikke støtter s-video. - Bruker s-videokabel med overgang til scart og ikke stille TV til å bruke s-videosignal på scartinngangen. - Bruker s-videokabel med overgang til scart på feil scartkontakt (hvis TV har 2 eller 3 scart er det ofte bare 1 som støtter s-video). - Skjermkort ikke stilt til PAL. Hva slags TV har du? Lenke til kommentar
JanLarsen Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Som sagt funket det med mitt gamle ti4600 kort. Har sony triniton 29" tv. Bruker samma kabel også som før Lenke til kommentar
JanLarsen Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Prøvd alle PAL - B og G etc Lenke til kommentar