dchwel Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 (endret) Har en knapp som skal gjøre en funksjon, i dette tilfelle hente data fra en database. Har et lite eksempel på hva jeg har gjort: <form action="" method="POST"> <input type="submit" name="Knapp1" value="Hent"> </form> <? if ($_POST['Knapp1']) { echo "Trykket på knapp"; }end; Det skjer ingenting når knappen trykkes, så jeg regner med at dette ikke er helt riktig Noen som vet? Denne knappen skriver bare ut at jeg trykket da Endret 26. juni 2004 av dchwel Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 følgende kode fungerte fint for meg: <form action="" method="POST"> <input type="submit" name="Knapp1" value="Hent"> </form> <?php if ($_POST['Knapp1']) { echo "Trykket på knapp"; } ?> Lenke til kommentar
Knebba Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 <form action="" method="POST"><input type="submit" name="Knapp1" value="Hent"> </form> <? if ($_POST['Knapp1']) { echo "Trykket på knapp"; }end; <---- Feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå