Left Blank Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 JEG VIL HA GAME FÅ UT RÆVA OG GI MEG GAME Lenke til kommentar
notarget Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Folk som ikke vet hva VT er å hvor b1 og b2 er trenger ikke joine kanalen. Ok, im out! Lenke til kommentar
Xder Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Jeg kan godt mixxe er sikkert litt sent nå Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Jeg kan godt mixxe er sikkert litt sent nå Sommeren er ikke over enda Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Jeg kan godt mixxe er sikkert litt sent nå Sommeren er ikke over enda Indeed. Men "klanen" har blitt litt mere ekslusiv nå. Man må faktisk bli invitert for det kom så mange som tydeligvis ikke kunne CS. For oss som kan litt blir det VELDIG frustrerende. Men så er CS spillerene kjent for å være frustrerte folk da. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 Men så er CS spillerene kjent for å være frustrerte folk da. Hehe, godt sagt. Gjentar for dere "nye" som ikke har giddi å lese hele tråden: Snakk med Galskap|Da9L`HW (er nicket for kjipt, kan dere joine #Galskap og se om dere finner en Daniel-kis) om dere vil mixe, vet hva Ventrilo er, samt hvor B1 og B2 er. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 Lite folk som er aktive nå. Ingen andre som vil væme da? :-------/ Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Falt ut når det kom til B1 og B2 Lenke til kommentar
brillan Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Lite folk som er aktive nå. Ingen andre som vil væme da? :-------/ Ferie Kommer tilbake om en uke. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 ...Jeg har lagd clan med noen andre, vi setter opp server og egen hjemme side i morgen. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Hva har det med saken å gjøre? Lenke til kommentar
munky Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Jeg kan godt være med Jeg vet hva VT er, jeg vet hva B1 og B2 er. For de som er i tvil om å la meg være med, spør awake som er med, han har spilt mye sammen med meg (vi spiller i samme klan) Lenke til kommentar
Freestyler^ Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Jeg vil være med men fikk ikke noe respons hos han fynr jeg skulle spørre på IRC såe... Og CW's er jeg vent med.. nesten aldrig spillt public så Lenke til kommentar
Simi Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 (endret) Jeg kan godt joine, har spilt cs lenge så jeg kan d meste. Endret 16. juli 2004 av Simi Lenke til kommentar
bitte Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Hvordan gikk det med denne "clanen" då? Vunnet noe? Eller spilt noen matcher i det hele tatt? Eg e down for et par mixer en kveld eller to. Og eg kan cs, ja. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 Vi har da spilt litt. Ikke akkurat mye i det siste men. Folk er borte, og andre folk er fulltallige med sine klaner osv. Det ruller og går. Lenke til kommentar
monstar Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 kan noen gi ip til dere spiller?. Hva er "adressen" til irc kanalen? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 kan noen gi ip til dere spiller?. Hva er "adressen" til irc kanalen? Til de som ikke gidder å lese hele tråden, så skulle du gå inn på #galskap og snakke med Galskap|Daniel for vi slipper ikke inn hvem somhelst lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå