Plomma2 Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Vel, jeg har ikke så mye tid til å spille.. Men kan jo stille opp som sponsor med ventrilo-rom og server når den er ledig. Det setter vi pris på vet du Lenke til kommentar
brillan Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Folk som ikke vet hva VT er å hvor b1 og b2 er trenger ikke joine kanalen. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 haha.. nei verste marerittet noensinne. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Den mixklanen var på NSF niva Enough said =D Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 Mjau, jeg hadde faktisk tenkt å få til noe greier, sånn at jeg ikke trenger å spørre etter n00bs når jeg søker PCW, og at ikke alle går B1 hver runde, og jeg må dra "Need backup" på radio-greiene til CS, siden ingen er på, eller har, VT... Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Høres jo kjekkt ut... [ men hva er b1/b2? ] Neida , men er det noen som har server? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Neida , men er det noen som har server? Ja det er flere som har server.. ^^ Lenke til kommentar
Gjest medlem-51140 Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 jeg vil væra med jah Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Kan sikkert joine et par moromatches jeg. Har trossalt god til nå som Turtle er lagt ned. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 (endret) Kan sikkert værra med jeg og. r über skilla l33t player neida, men sikkert morro å spille no annet en pub igjen.. EDIT: hva er VT Endret 27. juni 2004 av lperik Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 AAAAAAAAAAAARRRRGGGGG FY FAEN !!! akkurat etter mye frem og tilbake skulle vi endelig spille en runde, men tror du fean meg ikke at hele tele2 mista forbinnelsen. var noe problemer med en eller annen sender. sorry gutter Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Vi ga opp den mix kanalen der.. Folk der kunne ikke spille. Visste ikke hva B1 eller B2 var.. Noen visste ikke hva VT er, andre brukte det ikke. Frustrerende. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 Snakk med Galskap|Da9L`HW (litt av et nick) på Qnet for å få kanal osv. Vi ble nødt til å gjøre det mer hemmelig da det gikk opp for oss at det var en del som "ikke passet" inn, for å si det sånn. Hvor enn kynisk det høres ut. Lenke til kommentar
tivers1 Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Ja det ble litt rot kan du si mmm Lenke til kommentar
simes Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Er nok litt for mange som har lite clan-erfaring på dette forumet ja.. Skulle gjerne vært med hvis ikke 1.6 hadde sperret meg ute av miljøet pga. for store linje-krav.. ISDN holder visst ikke mål lenger.. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Er med etter jobb i natt jeg om det er mulighet og interesse for å få med fler folk.. kan sikkert ta en try så kan ni se om jeg er den typen som jaktes etter.... Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Jeg blir kanskje med jeg. Kommer innom IRC kanalen en gang og sjekker der. Blir det en seriøs klan eller bare en tulle klan? Lenke til kommentar
brillan Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Jeg blir kanskje med jeg.Kommer innom IRC kanalen en gang og sjekker der. Blir det en seriøs klan eller bare en tulle klan? Hvem sa noe om clan? Dessuten er det kun for de som er invitert. Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Jeg blir kanskje med jeg.Kommer innom IRC kanalen en gang og sjekker der. Blir det en seriøs klan eller bare en tulle klan? Hvem sa noe om clan? Dessuten er det kun for de som er invitert. Det står Svarer på Lage sommerferie-HW.no-CS-mix-klan? :----D))) .......Klan står det der...... Lenke til kommentar
brillan Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Jeg blir kanskje med jeg.Kommer innom IRC kanalen en gang og sjekker der. Blir det en seriøs klan eller bare en tulle klan? Hvem sa noe om clan? Dessuten er det kun for de som er invitert. Det står .......Klan står det der...... Mix står det også. Da er det ikke en clan lengere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå