danilovic Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 I disse trange sommerferietider for CS-klaner hadde det kanskje vært litt kjekt å laget noe mix-greier, ettersom halve Norge er i Hellas, Spania, Danmark, what ever. Hva synes dere om å lage et mix-lag, bare, så samler vi oss på IRC, og skyter HS etterpå. Kjekt om du har PCW-erfaring, og ikke bare pub-ho'ing. :------D)))))) Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 jeg har kjeeempe lyst, men far ikke mikrofonen min til a fungere med det nye lydkortet. blir vel ikke noe bra med en fyr uten mic eller? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 jeg har kjeeempe lyst, men far ikke mikrofonen min til a fungere med det nye lydkortet. blir vel ikke noe bra med en fyr uten mic eller? Er jo ikke såå stas, men det pleier å funke så lenge en er på ventrilo og kan høre de ande. En ny mic eller et gammalt, helt OK lydkort koster ikke mye da. :] Og btw, jeg er ikke sånn insane skilled dude jeg heller, så ikke nøl med å melde interesse. Bare dere vet hva teamplay er. :] Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Hey, hey.. Joa.. Du vet hvor du finner meg Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Jeg har spilt masse mixer de siste manedene, sa har peil pa teamplay og slikt. men pointet er jeg kjopte et sound blaster audigy 2 zs kort, og har ikke fjernkontrollen til den ytre enheten, det er en slags boks som ligger oppa kabinnetet. siden outputs pa selve lydkortet ikke har til mic, kan jeg ikke koble micen der, og jeg ma nesten kjope fjernkontrol en gang snart men er litt lat. uansett hadde det a vaert pa mix team vaert dritkult. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 1.6? 1.5? kunne jo hatt begge delene,så de som ikke har 1.6(som meg) spille i en hardware.no klan Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 #hw-mix f.eks.? Vel, sosohal mener 1.6 er jeg rimelig sikker på Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 #hw-mix f.eks.?Vel, sosohal mener 1.6 er jeg rimelig sikker på skjønte jo nesten det da men det skader ikke å spørre. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 Jeg gamer 1.6, men det er jo ikke noe i veien for at dere som spiller 1.5 også kan game sammen? Lenke til kommentar
LoS Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Hadde vært skøyalt det da, kunne sikkert ha vært med. Bortsett fra at jeg for det meste spiller public, men har spilt mix før :> Bare det ikke er så veldig "bindene" så er jeg med Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 Blir vel bare bindende om vi melder på en lineup til en cup, for eksempel. #hw-mix @ QuakeNet da. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Sånn sett ja, men da blir det jo bare å sjekke om en har noe en skulle ha gjort først Og hvis ikke så kan en jo bli med Lenke til kommentar
flameball Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 kult, jeg er med viss d går. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Kan en som begynte å spille cs for 2dager siden også bli med? Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Kan en som begynte å spille cs for 2dager siden også bli med? Jeg synes nå du kan det. sier bare følg han og han og skyt på de grønne. går sikkert bra det. Lenke til kommentar
monstar Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 jeg er med . ip til server? Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 jeg er med . ip til server? Join heller hw-mix du Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Hvem har sagt noe om server? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Yo! Jeg og en kamerat har veldig lyst, joiner mirc kanalen senere. Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Vel, jeg har ikke så mye tid til å spille.. Men kan jo stille opp som sponsor med ventrilo-rom og server når den er ledig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå