monzilla Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Har ikke oppdatert meg på skjermkort siden jeg kjøpte Hercules prophet 9700 pro (for 1 1/2 år siden) Har forstått det sånn at det er nok en gang duket for top-class skjermkort-duell mellom ATI og nvidia. Har spart opp 4-5000 kroner og vil kjøpe det beste som finnes. Dette er ikke en invitasjon til en ati vs nvidia diskusjon, men spørsmålet mitt er om jeg bør kjøpe et ATI kort eller et nvidia kort basert på ytelse og ikke ytelse/kr. Hvis noen hadde vært snill og gitt meg en liten update på det beste kortet fra hver av leverandørene så hadde det blitt mottatt med stor glede takk på forhånd. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Beste kort fra ATI: X800XT Beste kort fra Nvidia: Geforce 6800 Ultra Hvem er best: Tilnærmet lik ytelse... Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Det finnes noe raskere en x800 XT, nemlig x800 XT PE. Men vet ikke om det er raskere en 6800 ultra Lenke til kommentar
MrCrool Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Nå var det bel sånn at XT og XT PE er en og samme ting, selv om det står bare XT en del steder. Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Nå var det bel sånn at XT og XT PE er en og samme ting, selv om det står bare XT en del steder. Alle AGP-versjoner av x800XT er iallefall PE. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 takk for svar, alle sammen! Er det noen som vet når hw.no kommer med tester på de forskjellige kortene? Eventuelt om hw.no setter opp x800 vs 6800 ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå