Gå til innhold

Cs 'poss' guiden

Anbefalte innlegg

Skriv inn net_graph 3 og trykk enter i console (går inn i console ved å trykke på tasten til venstre for 1 tallet).

Fps = bilder pr sekund

in og out er datamengede som går inn og ut.

ms er forsinkelse millisekund og kan også føre til lagg om den blir for stor.

Eller bare FPS = Frames Per Secund ? :) Måtte bare, nothing personal - just buisniss(?) :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eller bare FPS = Frames Per Secund ? :) Måtte bare, nothing personal - just buisniss(?) :D

Måtte bare hva..? Bruke engelsk slæng selv om du ikke kan engelsk rettskrivning i det hele tatt?

Med tanke på dette kan jeg sitere noe fra min signatur-link:

Ikke glem å blande inn mye engelsk, for det syntes bokkanere er irriterende og teit. Eks; "Om jeg røyker ja, I like cigars, baby"/"Sorry to break it to you, men jeg hater deg, og skal roxxore deg i dass".
Lenke til kommentar

Poenget er at når man skal forklare noe nytt for noen som ikke er hørt det før er det alltid best å bruke lett språk. Hvis man bruker engelske utrykk samt fagutrykk blir det ofte vanskeligere å forstå, noe som resulterer i flere spm, usikkerhet hos leser og at leser føler at stoffet er vanskeligere enn det egentlig er.

Lenke til kommentar

Greit nok, jeg syns det ble mye ut av en liten bagatel, så jeg håper vi slår en strek her, men når vi først skal "lære" folk ting, hvorfor ikke si det på riktig da ? Greit nok at ikke alle forstår det med frames per second, men blir dumt og komme til en engelsk person eller på irc, og si "bilder per sekund".. Greit nok, skal ikke si mere :p

btw, bra guide for og ikke spore helt av :) .. Stå på !

Endret av SirAnderz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...