ATi-Radeon Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 (endret) Dette er en liten "poss" guid. Poss betyr plassering osv.. Og nå skal jeg vise deg standar poss på 3 forskjellige maps; train, dd2 og nuke som ct.. Først ut; De_tog ( train ) et bra valg av poss på 6'ern er Terroristene får ikke øye på deg med en gang, så du kan rekke å ta hele teamet hvis du er rask og har aim Hvorfor heter det 6'ern? jo får det er tog tunnel 6, det står 6 på skilte over "tunnelen". .. så popdog den possen er en genial haxe poss til train og med det samma så har du kontroll over b1.. Hvorfor kaller jeg det "popdog" ?? thats why.. Inngang: trenger jeg å si mer?? b2: er en god poss og man har også kontroll over b2 her... det stedet der venstre klossen er kalles "spot".. man har god kontroll over "spot" sammens med din teammate, og slider man ut kan man se b2 og inngang fra link... så Nuke: Som regel så er det alltid 2 på ramp man kan sammarbeide godt der og ta hele laget til fienden Alltid ha 1 yard!!! (neste iaffal ) se selv, gidder ikke å skrive mye om det bilde her.. b1 er et utsatt omeråde pga. ligger nerme vente rom, somsakt ligger venterom nærme terrorspawn så det tar ikke lang tid før de er der men for å hindre at de kommer inn, så sett dere som dette: ANBEFALES Så DD2 aka. de_dust2 b2 først, man kan komme til b2 ved hjelp av, lang, catwalk (cw) også kalt Trapp og midt igjenom CT spawn.. en god trapp løsning er dette: sett dere sånn, og vent til det skjer ting: sist ut: b1 dette er en løsning: De svarte strekene er der du kan skyte og de blåe ringene er der du sitter, og de blåe prikkene er der du kan gå.. "guiden" ble ikke så igjenomført hadde litt dårlig tid, men bare klag på meg, ja det finnes andre poss men jeg tok med de litt vanlige.. edit: oi mange leifer her.... Endret 26. juni 2004 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Fin guide. Men det er nok smart å finne seg nye poss for hver runde eller hver annen runde, hvis ikke lærer terroristene fort hvor ct er og da har jo de fordelen. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 ja, mente seff ikke at de skal bruke den hver runde, men den er grei i 1-2 runder.. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Fin guide.. Lurt å springe litt omkring.. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 Fin guide..Lurt å springe litt omkring.. seff, men altså, man må holde til de kommer Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Men den hunden p[ train visste jeg ikke om.. the dog that refreshes.. hva skjer med den? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 Men den hunden p[ train visste jeg ikke om.. the dog that refreshes.. hva skjer med den? derfor vi kaller det stedet "popdog" det står på toget.. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 aja ok, trodde det var noe annet og jeg. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 seff, men altså, man må holde til de kommer Tja-a, jeg er litt fan av å krige litt med nades osv jeg. Men om de stormer, ja. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 (endret) Tja-a, jeg er litt fan av å krige litt med nades osv jeg. Men om de stormer, ja. hehe, bruker storm plukk trekk taktiken som terror ja, men ct'ene bør vell ikke storme hver runde akkurat Endret 26. juni 2004 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Hum, btw hva heter det stedet T kommer ut midt? T-link? Midt? Utgang? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 Hum, btw hva heter det stedet T kommer ut midt? T-link? Midt? Utgang? hvilket map? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 b1 midt kaller jeg det Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Manglet en del plasser på dd2 da Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Hva er det derre fps, in, out, loss greiene på bildene? Og masse tall ved siden av det. I midten nederst på bildene. Jeg har alltid lurt på hva det er... Jeg har CS 1.6 med Steam og jeg har ikke sånne greier. Lenke til kommentar
Tom80 Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 net_graph 3 fps du har , loss/shoke som er "lagg" Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 (endret) Hva er det derre fps, in, out, loss greiene på bildene? Og masse tall ved siden av det. I midten nederst på bildene. Jeg har alltid lurt på hva det er... Jeg har CS 1.6 med Steam og jeg har ikke sånne greier. Skriv inn net_graph 3 og trykk enter i console (går inn i console ved å trykke på tasten til venstre for 1 tallet). Fps = bilder pr sekund in og out er datamengede som går inn og ut. ms er forsinkelse millisekund og kan også føre til lagg om den blir for stor. Endret 27. juni 2004 av Thorsen Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Eneste jeg synes mangler er en skikkelig gjennomgang av b1 på train. Er vel flere possisjoner enn popdog og 6'ern som er vanlig der? Lenke til kommentar
simes Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Tips til alle som leser denne guiden. Alle possene som er oppgitt her er opplagte. Et smart tips, hvis dere spiller mot noen med en viss erfaring, er å sitte steder man _ikke_ regner med. Nesten alle stedene her er man veldig utsatt for flash, "satse på at noen sitter der gjennom veggen -skudd" og "første stedet man sjekker -skudd".. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå