Gå til innhold

battlefield2 lik desert combat?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Desert Combat = Modifikasjon = vil si at kjører på BF sin greafikk motor så vidt jeg vet !

Battlefield 2 = Eget spill ! Det sier seg selv at de måtte ha ett nytt fordi nå har de:BF1942, BF.V og BF2 som kommer til å bli i denne tiden !

kanskje de valgte å ha i i den moderne tid fordi de merket suksessen til DC ja !

Men BF2 vil være noe helt annet ! blir mest bykriger og ikke noe særlig åpne slette landskaps kriger ! gå inn pådennesiden for å finne ut mer, bare select PC games --- Battlefield 2 :thumbup:

Lenke til kommentar

DC-teamet samarbeider jo med BF-teamet - og slipper patcher og oppgradringer omtrent samtidig...

Men de hos EA vil helt sikkert grabbe inn noen fler millioner på BF-konseptet, og dermed måtte de utvide krigføringen sin litt.

Jeg tror BV:2 vil være litt mer avansert enn DC, og samtidig være bygd på samme grafikkmotot som BF:V. Samtidig får man jo muligheten til å være "General" - muligheten til å sitte å se på mappet og styre troppene sine.. Litt mer taktisk altså <3 :love:<3

Lenke til kommentar

Gleder meg virkelig til bf 2 kommer,her er noen av grunene :)

Jeg liker virkelig denne "Tropp" ide`en av mange grunner,for det første er det jo fenomenalt for clans, for det andre tvinger det fram lagarbeid (Alle som mæler sin egen kake vil mest sansynelig bli skutt av de organiserte) og det er sikkert uffatelig morsomt og spille i en sånn tropp, det vil jo gi bf en helt ny spillopplevelse etter min mening.

Enda en kul ting er dette med at mappen er så og så stor etter hvor mange folk som spiller på serveren, det er jo genialt.

Håper bare at de finner et bedre system for og holde lagene rettferdig, sånn som det er nå,kan folk joine det laget de vil, og en eller annen ulykkelsfugl (les:meg) blir auto overført til at lag han ikke vile spille på.

Gleder meg til vi får se flere screens/filmer av spillet! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...