FlexGym Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 battlefield2 ser ut som om er bygget på desert combat motor.. spesiellt våpen og tanks.. har de hermet etter desert combat? eller laget sin egen (lik) versjon? Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Desert Combat = Modifikasjon = vil si at kjører på BF sin greafikk motor så vidt jeg vet ! Battlefield 2 = Eget spill ! Det sier seg selv at de måtte ha ett nytt fordi nå har de:BF1942, BF.V og BF2 som kommer til å bli i denne tiden ! kanskje de valgte å ha i i den moderne tid fordi de merket suksessen til DC ja ! Men BF2 vil være noe helt annet ! blir mest bykriger og ikke noe særlig åpne slette landskaps kriger ! gå inn pådennesiden for å finne ut mer, bare select PC games --- Battlefield 2 Lenke til kommentar
FlexGym Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 kanskje de valgte å ha i i den moderne tid fordi de merket suksessen til DC ja !=== det jeg egentlig lurte på takk for svar Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 DC-teamet samarbeider jo med BF-teamet - og slipper patcher og oppgradringer omtrent samtidig... Men de hos EA vil helt sikkert grabbe inn noen fler millioner på BF-konseptet, og dermed måtte de utvide krigføringen sin litt. Jeg tror BV:2 vil være litt mer avansert enn DC, og samtidig være bygd på samme grafikkmotot som BF:V. Samtidig får man jo muligheten til å være "General" - muligheten til å sitte å se på mappet og styre troppene sine.. Litt mer taktisk altså <3 <3 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 jeg håper iallefall at det er snakk om skikkelig sibo krigføring mest... med masse rom å gjemme seg i og slikt, masse vinduer å gjemme seg i med rifle/rpg Lenke til kommentar
FlexGym Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 BRA at det blir mulighet til å skyte gjennom veggen og bomber man hus går dem i stykker.... Lenke til kommentar
3dme Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Gleder meg virkelig til bf 2 kommer,her er noen av grunene Jeg liker virkelig denne "Tropp" ide`en av mange grunner,for det første er det jo fenomenalt for clans, for det andre tvinger det fram lagarbeid (Alle som mæler sin egen kake vil mest sansynelig bli skutt av de organiserte) og det er sikkert uffatelig morsomt og spille i en sånn tropp, det vil jo gi bf en helt ny spillopplevelse etter min mening. Enda en kul ting er dette med at mappen er så og så stor etter hvor mange folk som spiller på serveren, det er jo genialt. Håper bare at de finner et bedre system for og holde lagene rettferdig, sånn som det er nå,kan folk joine det laget de vil, og en eller annen ulykkelsfugl (les:meg) blir auto overført til at lag han ikke vile spille på. Gleder meg til vi får se flere screens/filmer av spillet! Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 så nettop en video fra spillet. du kan se den på www.gametrailers.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå