Gå til innhold

Loffelurs tur til gale USA

knutby

Anbefalte innlegg

Hehe :)

Det er usa, bensin koster ca. 0, og da bruker man en V8 av noe slag, altså en big fat bil. Kjøre ~300mil på en motorsykkel kan umulig være godt hverken for sjel eller rumpe.

Vet det der, kosta vel litt under 2 kroner og 50 øre for litern når jeg var der, kjørte en liten tur i en pontiac grand prix med 5 liters v8er. :thumbs:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Her bodde jeg i USA sommeren 2000.

http://www.heraldsquarehotel.com/

Det var det billigste jeg fant med en ok standard. Ikke ville jeg bo på noe ungdomsherberg. Det ligger veldig sentralt på Manhattan og. Midt i mellom Central park og Financial district. Kort vei til Tbanen og "the path".

enjoy!

AKIRA

Ser ut som vi bodde rett ved siden av hverandre da Akira.

Var 1 uke på Broadway plaza hotel første uka i juli 2000, som ligger på 26st og broadway. Kan anbefale det hotellet, 3 eller 4 stjerners hotell, og jeg betalte vel ca $120 natta ($60 per pers). Synes det var veldig billig i forhold til standarden.

http://www.broadwayplazahotel.com/

hehe, værste var at jeg var der i Juli og. Jeg var der på FlashForward konferansen (7-9 Juli). De første dagene bodde jeg på "The New Yorker Hotell", rett ovenfor Square garden stadium. Jobben som betalte, så tok jeg meg 5 dager ferie og da flytta jeg til Herald square. He he...*s*

På shuttelen fra JFK til Manhattan..hva traff jeg på der? Nordmenn seff!! *s*

AKIRA

Lenke til kommentar

Var 1 uke på Broadway plaza hotel første uka i juli 2000, som ligger på 26st og broadway.  Kan anbefale det hotellet, 3 eller 4 stjerners hotell, og jeg betalte vel ca $120 natta ($60 per pers). Synes det var veldig billig i forhold til standarden.

http://www.broadwayplazahotel.com/

Det så bra ut det ja :yes: Men det var litt dyrt. De prisene jeg så var til $189 natta, og det er litt dyrt for lommeboka vår..

Takk for tipset mht til hvor hotellet bør ligge!

Det er jo så utrolig mange hoteller å velge mellom, så det er ikke helt lett dette her... :p

Endret av CarinaE
Lenke til kommentar

Da tror jeg at jeg har funnet et hotell. Bekjente av broren min som har bodd der endel og synes det er et bra hotell..

Legger ved linken jeg, kanskje noen av dere andre har bodd der?

Hotel Pennsylvania

Loffelur: Si ifra når du har vært på Baseball kampen, er du snill. Har selv kjempelyst til å dra på kamp når jeg skal til NY... :yes:

Endret av CarinaE
Lenke til kommentar
Loffelur: Si ifra når du har vært på Baseball kampen, er du snill. Har selv kjempelyst til å dra på kamp når jeg skal til NY... :yes:

seff, skal ta bilder..

I gar var jeg foresten pa et megastort kjopesenter a sa spiderman 2. Det var over 5 saler der! Rett utenfor var det en kirkegard (uten kirke.)

Hvem vil bli gravlagt pa et kjopecenter :ermm:

I dag gar ferden til woodberry commons eller hva det heter.. STORT sted med masse butikker hvor det er svaert billig.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...