DraZeN Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Hehe Det er usa, bensin koster ca. 0, og da bruker man en V8 av noe slag, altså en big fat bil. Kjøre ~300mil på en motorsykkel kan umulig være godt hverken for sjel eller rumpe. Vet det der, kosta vel litt under 2 kroner og 50 øre for litern når jeg var der, kjørte en liten tur i en pontiac grand prix med 5 liters v8er. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 /me skal til statene 6 juli, og er forberedt på å laste opp bilder og legge ut! Gled dere! Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Her bodde jeg i USA sommeren 2000. http://www.heraldsquarehotel.com/ Det var det billigste jeg fant med en ok standard. Ikke ville jeg bo på noe ungdomsherberg. Det ligger veldig sentralt på Manhattan og. Midt i mellom Central park og Financial district. Kort vei til Tbanen og "the path". enjoy! AKIRA Ser ut som vi bodde rett ved siden av hverandre da Akira. Var 1 uke på Broadway plaza hotel første uka i juli 2000, som ligger på 26st og broadway. Kan anbefale det hotellet, 3 eller 4 stjerners hotell, og jeg betalte vel ca $120 natta ($60 per pers). Synes det var veldig billig i forhold til standarden. http://www.broadwayplazahotel.com/ hehe, værste var at jeg var der i Juli og. Jeg var der på FlashForward konferansen (7-9 Juli). De første dagene bodde jeg på "The New Yorker Hotell", rett ovenfor Square garden stadium. Jobben som betalte, så tok jeg meg 5 dager ferie og da flytta jeg til Herald square. He he...*s* På shuttelen fra JFK til Manhattan..hva traff jeg på der? Nordmenn seff!! *s* AKIRA Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 /me skal til statene 6 juli, og er forberedt på å laste opp bilder og legge ut! Gled dere! Vi gleder oss! Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) Var 1 uke på Broadway plaza hotel første uka i juli 2000, som ligger på 26st og broadway. Kan anbefale det hotellet, 3 eller 4 stjerners hotell, og jeg betalte vel ca $120 natta ($60 per pers). Synes det var veldig billig i forhold til standarden. http://www.broadwayplazahotel.com/ Det så bra ut det ja Men det var litt dyrt. De prisene jeg så var til $189 natta, og det er litt dyrt for lommeboka vår.. Takk for tipset mht til hvor hotellet bør ligge! Det er jo så utrolig mange hoteller å velge mellom, så det er ikke helt lett dette her... Endret 1. juli 2004 av CarinaE Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 # Wireless Hi Speed Internet access to all guest rooms # New Bedspreads, Drapes, and Cornices Lenke til kommentar
knutby Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 Hey snowdog! Nar jeg vet ca nar jeg er der sa ma jeg fa mobilnummeret ditt, sa kan du ta bilde. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 :S har ikke mobil: http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=2424922 kanskje noen andre nerder MED mobil er villig og er hjemme. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Nope, har ikke hørt noe fra han. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 crap. Blir sikker ikke noe av. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) HELLAS! Feil tråd Endret 1. juli 2004 av Mr.Berg Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 crap. Blir sikker ikke noe av. Han stakk sikkert før han fikk lest det, vi kommer nok tilbake til det senere. Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) Da tror jeg at jeg har funnet et hotell. Bekjente av broren min som har bodd der endel og synes det er et bra hotell.. Legger ved linken jeg, kanskje noen av dere andre har bodd der? Hotel Pennsylvania Loffelur: Si ifra når du har vært på Baseball kampen, er du snill. Har selv kjempelyst til å dra på kamp når jeg skal til NY... Endret 2. juli 2004 av CarinaE Lenke til kommentar
knutby Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 Loffelur: Si ifra når du har vært på Baseball kampen, er du snill. Har selv kjempelyst til å dra på kamp når jeg skal til NY... seff, skal ta bilder.. I gar var jeg foresten pa et megastort kjopesenter a sa spiderman 2. Det var over 5 saler der! Rett utenfor var det en kirkegard (uten kirke.) Hvem vil bli gravlagt pa et kjopecenter I dag gar ferden til woodberry commons eller hva det heter.. STORT sted med masse butikker hvor det er svaert billig. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 20. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2004 Da var jeg tilbake, synd at det ikke ble flere bilder siden vi mista nettet på skolen Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Da var jeg tilbake, synd at det ikke ble flere bilder siden vi mista nettet på skolen Vilket hotell i NY ble det? AKIRA Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Da var jeg tilbake, synd at det ikke ble flere bilder siden vi mista nettet på skolen Men... men... kan du legge ut bildene nu? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå