Dr.X Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 *ønske seg en rå bil, lappen, og en all-over-USA tur* Lenke til kommentar
Gef Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Hadde vært morro om alle på hardware hadde blitt med å leid hver sin harley i USA og tatt turen over route 66! A bunch of nerds on route 66 Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Hadde vært morro om alle på hardware hadde blitt med å leid hver sin harley i USA og tatt turen over route 66! A bunch of nerds on route 66 Kunne startet med å arrangert omreisende lan i usa med en bunch norske geeks, er vel USA som er landet for slikt Lenke til kommentar
tbone Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Hadde vært morro om alle på hardware hadde blitt med å leid hver sin harley i USA og tatt turen over route 66! A bunch of nerds on route 66 Bare så synd at halvparten er fjortisser Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Liker idèen med offentlig feriebildeblog-greie-ting, hadde vært fett om flere gav oss stakkars nedfrossa nordmenn bilder fra deres ferier. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Bare så synd at halvparten er fjortisser Skal vi tro gamer.no er det vel 85%... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Man kan si mangt om usa, men de har en rik kultur. Det skal de ha! Eg vil anbefale (MagE) å dra til california. Texas er ok det og, men skummelt med at ALLE går roundt me pistoler... føler meg ikke noe mer trygg (ikke meningen å skap diskusjon alså, viss du MÅ svare meg så lag en ny tråd ) Alltid spennende å være utlandet egentlig Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Mhm, California er bra, men jeg ville holdt meg stort sett unna L.A. Kjedelig sted, og vanskelig å komme seg rundt. Men som sagt: San Francisco er sinnsykt bra. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Alle vi geekene skulle ha leigd en maxigigantiskxxlkingsize buss, ta med pc'ne våre og kjøre krosscontry (vi kan seff ikke fere uten pc'ne våre ) eller ikke Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Ferie uten PC er DRITdeilig. Tenke på mange andre fine ting der ute. Lenke til kommentar
InFlamE Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 dritdigg det må være i usa ass.Empire state building,central park,las vegas,texas(cowboys) calefornia osv.Våpenloven er fåkka da men ellers Lenke til kommentar
Togo Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Fete bilder, loff. Jeg kommer nok til å legge opp en del bilder fra mitt år der borte jeg også Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) Mhm, California er bra, men jeg ville holdt meg stort sett unna L.A. Kjedelig sted, og vanskelig å komme seg rundt. Men som sagt: San Francisco er sinnsykt bra. Ja, LA er ikke så ekstremt interessant. Det som er verdt å se der er egentlig attraksjonene som ligger spredt rundt i millionbyen. Universal Studios, Disneyland og diverse andre fornøyelsesparker er verdt et besøk hvis man liker sånt (selv elsker jeg stooore berg- og dalbaner ). Dessuten er jo St. Monica og Venice Beach lekre strender, men hvis valget stod mellom LA og Frisco, ville jeg uten tvil anbefalt sistnevnte. LA som by eier ikke sjarm. Her finnes intet bysentrum, bare en haug byer som har vokst sammen. Frisco, derimot, er full av sjarm og personlighet. Den vesle trikken som sliter seg opp de bratte bakkene, Fishermans Wharf med sitt yrende folkeliv og sjøløver som ligger og drar seg i havnebassenget, samt alle de spennende bydelene (Little Italy og verdens største Chinatown), bidrar til en spennende og samtidig sjarmerende storby, med småbypreg....hvis man kan si det slik hehe Hadde vært morro om alle på hardware hadde blitt med å leid hver sin harley i USA og tatt turen over route 66! Det hadde vært noe! Route 66 er en veldig trivelig vei å kjøre på. Masse nostalgi! Klassiske dinere og moteller langs veien, og forholdsvis lite trafikk. For dere som vil dra til USA, så husk at man må være 21 for å leie bil, kjøpe alkohol, bo på de fleste hoteller osv. osv. Det er med andre ord vanskelig å besøke USA med mindre man ordner seg med EF-reiser e.l som Loffen har gjort hvis man er under 21. PS: det med Empire State vs. Chrysler building er faktisk ikke bare, bare. Bygningene er ganske like, både i størrelse og byggestil. De er dessuten oppført nesten samtidig, selv om Chrysler er et par år eldre enn Empire State. Jeg var ganske sikker på at bildet Loffelur tok var av Chrysler building, men hadde ikke hjerte til å si noe...hehe Endret 30. juni 2004 av Jon@s Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Hadde vært morro om alle på hardware hadde blitt med å leid hver sin harley i USA og tatt turen over route 66! A bunch of nerds on route 66 Bare så synd at halvparten er fjortisser Vrooooooooooooom! Lenke til kommentar
knutby Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 Etter noen dager her, har jeg insett at Normenn er utroling kjedelige Hvis man kjeder seg her, er det bare a ga til naboen som du ikke kjenner a ta en prat. Eller stort sett hvem som helst. For eks nar jeg drar til kantina sa horer jeg sikkerhets vakta: wasup flemming, eller han bak disken, wassup big guy. osv... Gleder meg til 4. juli da blir det bilder da noen som er interesert i Baseball? 5. juli skal jeg pa Yankees vs. colorado. Synd jeg ikke kan reglene.. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Liker idèen med offentlig feriebildeblog-greie-ting, hadde vært fett om flere gav oss stakkars nedfrossa nordmenn bilder fra deres ferier. Kan ta bilder fra Egypt vettu. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Loffelur: Eg vet om noe kult både for deg og for oss som du kan gjøre (nei snakker ikke om seksuelle ting) Men du kan ta turen til times square og stå utenfor butikken 47th digital store ved 46th street broadway og gi oss beskjed rett før når du skal stå der så vi kan se deg live fra NY. Live webcam fra TIMES SQUARE NY Dette ba eg foreldrene mine gjøre mens eg satt her i norge med heftig bakrus og her er bildet: Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Ta det norske flagg frem!! Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 JAa! Det må du gjøre Loffelur! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå