Gå til innhold

Loffelurs tur til gale USA

knutby

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal du bestille PC fra DELL via internet fra usa tror jeg (er ikke sikker) får du en mail der du skal svare på om du skal bruke maskinen til terroristiske formål.  :ermm:

På radioen sa de at en del mennesker bare hadde svart på "ja" fordi de kunne jo ikke tenke seg at dette skulle være seriøst. Men de ble nå fort ringt opp fra dell for å avklare saken.  :green:

Jeg bestilte pc fra Dell, og da måtte jeg, på selve bestillingen svare på om jeg skulle bruke pcen til kjernefysiske eller biologiske våpen! Ville Bin Laden svart ja?

Lenke til kommentar

Tusen takk for all positiv respons! Jobber hver eneste kveld om dagen, så det blir ikke mye tid til å få lagt ut bilder, men nå har jeg endelig servert dagens siste pølse og tenkte å jobbe litt med siden. Regner med å ha flere bilder oppe i løpet av natten (jeg er et nattmenneske :thumbup: )

Jeg er forresten veldig enig med Bitex og andre her i at vi er alt for forsiktige med å ta kontakt her i Norge. Etter min mening er folk mer åpne bare man kommer til Danmark, og i USA er folk utrolig hyggelige og "open minded". Vi nordmenn har mye å lære av amerikanerne når det gjelder åpenhet, høflighet og entusiasme. Går man inn i en dagligvarebutikk i USA opplever man ofte at en ansatt som stabler varer inne i butikken hilser på deg "How are you, sir." Jobber selv på en bensinstasjon og ser utrolig mange uhøflige folk. Mange svarer ikke når jeg sier "hei" eller "hadet." Det er greit hvis det er snakk om barn, men de som oftest er uhøflige, er godt voksne mennesker. Andre igjen slår gjerne av en prat og er veldig hyggelige, så det finnes skikkelige folk her på berget også hehe :)

Uansett...dette var en liten avsporing. Når må jeg få lagt ut noen bilder.

Lenke til kommentar

Jon@s du har et poeng, det gjelder seff ikke bare USA, men mange andre steder i verden, og kanskje spesiellt i sydligere strøk. Tror det ligger litt langt ned i den norske kulturen, litt "hver mann for seg selv"-holdning. Har i hvert fall opplevd fantastisk åpne og gjestfrie mennesker andre steder i verden. Italia, Thailand, you name it. Folk som rett og slett er geniunt interessert i å høre om deg og ditt, og er kjempenysjerrige mtp. hjemlandet ditt. Det er deilig å være norsk i utlandet, egentlig.

Lenke til kommentar

Har lagt ut 15-20 nye bilder nå på siden.

I tillegg har jeg gjort det mulig å trykke på bildene så man kan se de i større og bedre kvalitet. Anbefaler å gjøre dette da mange av bildene gjør seg mye bedre i 800x600 pixels.

Endret av Jon@s
Lenke til kommentar
Kjempefine bilder Jon@s! Flott med store versjoner også. :)

http://www.home.no/jnordhaug/skilt.JPG

Wee? AGP? :scared:

:wee:

*glede seg fælt til vestcoast-bildene*

Det virker som om jeg er den eneste som skriver i gjesteboka di. :D

Takker og bukker :D

Aner ikke hva bokstavene på nummerskiltet stod for egentlig. Det var Hertz sin bil, så kanskje de vet...hehe

Fått sett noe festlig så langt, Loffelur? Misunner deg den turen, altså. New York er bare konge!

Lenke til kommentar

Jon@s :thumbup:

knal bra at du legger ut bilder!

men er enig med dere om at norske folk er veldigt lite "open-minded"

men om det er San Francisco du annbefaler så tror jeg at jeg må fere der.

bestemor har også reist mye rundt i USA, og når jeg tenker meg om så var det San Francisco hun likte best hun også,

NY er også et alternativ, men San Francisco virker litt stiligere

Lenke til kommentar

Arrgh! drev akkurat å skrev masse og da jeg skulle adde bildene kryssa jeg ut hw.no så jeg gidder ikke skrive alt på nytt ;)

Men som jeg startet med :omg::omg: NY er et konge sted! Har ikke ord.

Ruta i dag gikk fra Grand Central til Central Park og tilbake. På veien stoppet jeg innom Nike Town i Trumph bygningen, Hardrock Cafe NY, vanlige NY butikker, Tiffany's, Time Square og sikkert mere som jeg ikke husker.

Her er noen bilder:

Grand Central

tul taxi reklame :cool:

Empire state fra langt hold

Born in dah Bronx gal mann

trumpern

Hardrock Cafe NY

gay parade, hvis noen føler seg truffet :p

hadde flaks med dette bildet

Her gjelder det bare å løpe FORT!, ja de er ekte å de gaula for full røst og klin seriøse!! :scared:

Endret av Loffelur
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...