fjotten Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Nå ligger vel de visumsøknadene som pdf'er på ambassadens nettsider om ikke jeg husker feil...Så så farlig hadde det nok ikke vært. Mener også å huske at man må svare på om man har drevet forretninger med nazi-Tyskland. Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Hehe, da jeg var i NY tok jeg et bilde fra vinduet på hotellrommet når to biler fra NYPD aksjonerte på andre siden av veien. Var ikke noen store greier, men artig med bilder av amerikanske politifolk Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 USA.... Sorry at det blir dobbelpost her, men syns det er dustete å komme med en slik negativ post i denne tråden. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Nå ligger vel de visumsøknadene som pdf'er på ambassadens nettsider om ikke jeg husker feil...Så så farlig hadde det nok ikke vært. Ok, da så. Da kan dere vel bare sjekke der. Mener også å huske at man må svare på om man har drevet forretninger med nazi-Tyskland. Jupp, måtte det. Hadde litt lyst til å svare ja på de spm, men det ville nok ha skapt furore på ambassaden, og det vil jeg ikke. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 USA... Jeg hater inderlig alt som har med USA å gjøre, lokaltog sier noe artig på hjemmesiden sin, noe slikt som: "En ting er at presidenten deres er en loff, men det som virkelig er ille er at folket er dum nok til å velge en loff som president." Veldig artig, helt enig. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 USA.... Din påvirket-av-haltan-menneske Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Oi, så modent og flott. Gleder meg til mer stoff Loffelur! Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 (endret) USA!!!!111einein OMG! OMFG! Åh! Du må ta masse bilder Loffelur! Ikke bare slike severdigheter, men også vanlige folk i gata og bygninger osv. Ta bilder inni butikkene! Og så må du dra til Wallstreet, og ta masse bilder! Stikkord: Ta masse bilder! Og så må du dra til parken, og ta masse bilder. Og så må du kjøpe masse kule USA-effekter! [/uSA-fanatic] Og drit i anti-usa-debatt i denne tråden DAMN IT! Endret 27. juni 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Togo Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 (endret) Hvorforhvorforhvorforhvorfor i *elvete må ALLE USA hatere ABSOLUTT gå ut å si at dem absolutt hater USA? Kan dere ikke bare holde kjeft i denne tråden! Edit: La til "i denne tråden". Ellers må dere få snakke så mye drit om alt dere føler for. Endret 27. juni 2004 av HeavenHell Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 (endret) Din påvirket-av-haltan-menneske Jeg poster i hvert fall ikke dustete anti-USA-poster her? ... Og jeg hater egentlig svært få. Å hate hele USA er akkurat like teit som å hate alle jøder, eller å hate alle muslimer, kun basert på generaliseringer. Er den amerikanske politikken jeg ikke er glad i. Men som sagt, ikke start den debatten her. Og nei, jeg liker faktisk USA som land. Masse å by på. Har vært i California selv, ikke akkurat det mest spennende stedet i Statene, men var utrolig kult i San-Francisco, blant annet. Endret 27. juni 2004 av HalTan Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Håper du får det flott i NY Loffelur Men pehliis, la oss slippe den klassiske hate USA/ikke hate USA-diskjusjonen! Ender jo alltid med WW2, marshallhjelp osv osv..... Bare stfu eller lag en ny elske/hate USA-tråd. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Hehe, da jeg var i NY tok jeg et bilde fra vinduet på hotellrommet når to biler fra NYPD aksjonerte på andre siden av veien. Var ikke noen store greier, men artig med bilder av amerikanske politifolk Legger du ut bildene? Lenke til kommentar
Purify Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Hvorforhvorforhvorforhvorfor i *elvete må ALLE USA hatere ABSOLUTT gå ut å si at dem absolutt hater USA? Kan dere ikke bare holde kjeft! Kan ikke bare du holde kjeft? Sorry alle andre enn han jeg quota, men jeg bare måtte. Jeg er faktisk enig med det HalTan skriver bortsett fra at USA har masse å by på. Det er rimelig meningsløst å hate et helt land. Jeg hater også bare politikken deres, men at de har valgt Bush som president sier jo noe om landet. Nok anti-USA, jeg måtte bare. Sorry, alle unntatt han jeg quota. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 _________________________________________________ Og der var det slutt på USA hate-poster. Mer av dem etter den streken over her nå, så blir det advarsel. Fortsett on-topic Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Er det bare jeg som ser èn USA-hate-post? Lenke til kommentar
Togo Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Jeg ser 2. Jon@s: Legg ut bildene Lenke til kommentar
Gef Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Er det bare jeg som ser èn USA-hate-post? jeg ser 2....men greit nok. Nok om det, vil ikke ha noen diskusjon om USA er bra eller ikke her. Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 (endret) Jeg ser 2.Jon@s: Legg ut bildene ja skal legge de ut hvis noen kan fortelle meg om et sted hvor det går raskt å regge seg og som er gratis. Helst uten reklame også. Popups er noe dritt. Endret 27. juni 2004 av Jon@s Lenke til kommentar
Gef Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Jeg ser 2.Jon@s: Legg ut bildene ja skal legge de ut hvis noen kan fortelle meg om et sted hvor det går raskt å regge seg og som er gratis. Helst uten reklame også. Popups er noe dritt. www.home.no Lenke til kommentar
Togo Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 www.home.no I'll second that! Home.no er genialt. Relativt stor plass også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå