slackerjack Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Enig... Store bilder er jo enda litt mer koselig. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 SÅ nice Gef! kanskje jeg burde ta sjansen å gjøre det med min p4 Lenke til kommentar
Niclas Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 SÅ nice Gef! kanskje jeg burde ta sjansen å gjøre det med min p4 Er det noen store risker da? Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Dokke har viss ein fin hobby! Sitte og planslipe Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Du bryter garantien og du kan jo gjøre fysisk skade på prosessoren. Ikke direkte av slipingen, men indirekte som ved at du glipper den og den flyger veggimellom f.eks. No pain, no gain.. Skal ta min egen om et par dager! Kjære moderator: Beklager, for en eller annen grunn så trodde øynene mine at report knappen atmed siste innlegg var blitt transformert om til Fast Reply. Beklager at jeg sendte inn en rapport med innlegget over som "grunn" Er litt trøtt idag. Skal ikke skje igjen, om det gjør det så lover jeg at jeg skal dra til øyelegen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå