Christian86 Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Trenger ny Tv. den skal stå på et bord som er ca 48 cm i lengde og 80 cm bredt. Rommet er vel 3-4 meter langt og 2 meter bredt. Jeg ønsker meg en vanlig Tv på ca 24" som kan stå på bordet. Den er ca 40 cm og har god bildekvalitet. Foreldrene mener denne vil lage for mye varme og vil skape for mye "stråling", i forhold til 15" LCD Tven de vil ha der. Problemet er først prisen Lcd TV 6999 Vanlig: 3999 Problem nr 2 Enheten skal brukes til å se film og spille xbox med. Jeg syns det knøttet jeg så på 15" ikke ville holde til noe av det. Jeg greier meg nokså greit med 15" tommer som vi har til dataen, men den ser faktisk større ut enn den LCD Tven. Foreldrene krever at jeg betaler 2500 kroner. hva ville dere gjort? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 FD Trinitron WEGA -Stereolyd -Kanalsøk med én knapp -Automatisk kanalsøk -Automatisk kanalmerking -Innsovningstimer -Barnesikring -Analogt intelligent kamfilter -Tekst -Toppkontroll -Widescreen-modus 3 795,- Siba Lenke til kommentar
LordOfDeath Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 (endret) du får jo billige 32"'ere nå da... jeg ville kjøpt en slik en. Har 28" selv nå, men blir nok projektor for lønna etter å ha jobba i sommer edit: skriveleif Endret 27. juni 2004 av LordOfDeath Lenke til kommentar
Blib Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Jeg har noe samme rom som deg, litt større. Jeg gikk ned på Elkjøp go Expert, så hva de hadde og kjøpte meg en fin 28" CRT-TV som jeg likte veldig bra. Så enkelt er det Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 *TV* Ja, ja, ja! Den er goodie! Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 så med enklere ord så vil det neppe spille en rolle om det er 24" vanlig,lcd tv eller hva? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Neida. Bare finn en du syns ser bra ut og som du har råd til, også kjøper du den. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 noen tips for å overtale foreldrene? de som skal betale en del nemlig=) Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 **seriøst forslag** Gå for FD Trinitron WEGA en. **ikke seriøst forslag** Forsterk bordet med teip og eventuelt skruer og planker. Kjøp en billig 32 tommer brukt, ikke gi mer en 2-3k. Ha vinduet åpent, så er ikke varmen noe problem. Så til vitsen med forsterkningen: Kjøp noen blyplater, og dekk tv en bak oppå og på sidene. Voila: en kald tv som ikke gir fra seg stråling, ikke blir varm, og som er stor. Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Jeg kjøpte meg en 17" Philips LCD flatskjerm for en tid tilbake jeg, til å ha på rommet. Tror den er på salg hos Siba nå. Funker veldig bra som pc skjerm også. Så kan du se på tv øverst i hjørnet samtidig du bruker pc'n Men hvis du skal kjøpe deg flatskjerm, så kjøp deg en widescreen. Philips 17" flatskjerm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå