Gå til innhold

Bra DVD authoring program?

Anbefalte innlegg

Hei!

Vil gjerne ha ett forslag til ett bra DVD authoring program med mye muligheter, blant annet flere lydspor (for kommentatorspor f.eks), mulighet for subtitles, flere menyer, mulighet til ekstramateriale som "making of", slideshows og lignende.

Helst mulighet for å laste det ned, men er villig til å betale for det. Finnes det gratisprogrammer, er det det beste, men vil ha ett brukendes program.

På forhånd takk for svar :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Afseth, har ikke testet programmene mot hverandre så jeg har ikke nok å sammenligne med. Det jeg kan si deg er at (Adobe) Encore er et skikkelig bra og robust program. Jeg valgte å kjøpe det i USA som "Adobe Video Collection" og fikk da med Premiere og After Effects på kjøpet. Har ikke angret en dag. Jobber du i Adobe Video Collection så blir det et og samme brukergrensesnitt og det funker innmari godt for meg som jobber til-og-fra med videoredigering og DVD produksjon.

Men det er langt fra gratis da....

Lenke til kommentar

Ja, Encore er ikke billig. Og enda en gang: Jeg kjenner ikke til andre skikkelige DVD authoringprogrammer saa jeg har ikke noe aa sammenligne med. Men jeg brukte DVDit tidligere. Helt greit program for aa lage de veeeeeeeldig enkle DVD'ene. Men med Encore fikk jeg et hav av muligheter. Vaer forberedt paa aa bruke litt tid paa aa laere deg det fullt ut/mestre det skikkelig.

Lenke til kommentar

http://www.adobe.com/products/tryadobe/dow....jsp?ftpID=2143 < Encore tryout

http://www.ulead.com/dws/trial.htm <<- Ulead sin DVD sak tryout

.. Hm, fant en gratis DVD authoring program til Linux. Men er vanskeligere å finne slikt for Windows (fordi det er jo enormt mange programmer til Windows og neste alle koster noe, mens standard-programmer i Linux pleier normalt å være gratis OG open source, dermed trenger en bare søke på "DVD Authoring Linux" så kan du være ganske sikker på at det er gratis ;) - Greit for meg iallfall :))

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...