Gå til innhold

Diskuter Ground Control 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

laste *kremt* ned  :D

Dust!

Hvorfor må absolutt en eller annen komme med en slik kommentar?

KJØP SPILLET HVIS DU SPILLER DET!!!!!!!!!!!!

ikke vær så jævla skinnhellig.... liksom du ikke har noen brente spill. Hvis man skal trakasere noen som driver ilegal kopiering er d jo de som sitter og lager cracks og legger ut spill på FTP'er. Ikke plag de småfolka som ikke har lyst og kaste bort alle ukepengene på spill. Tenk på et LAN, der hadde d ikke vært mange som spilte de forskjellige spillene hvis d ikke var for pirat-kopierte spill :nei:

og pirat-kopiere et spill blir d samme som og jobbe svart... alle gjør d, men ingen liker d.

Lenke til kommentar

Nettopp vært på ferie, og mens jeg var på ferie har jeg kjøpt meg GC2 og jeg har sittet å venta og venta på å komme hjem for å få prøvd GC2, og endelig har jeg fått testa litt :D har aldri testa 1ern så dette er første gang jeg er borti serien, å jeg må si, Grafikken = WOW :w00t:

aldri sett bedre i slike startegi spill som dette, og jeg liker også hvorda du zoomer inn og ut og snur på syns vinklen osv... jeg kan til og med se himmelen :p

men som sakt har jeg ikke fått spillt det så mye enda, men dette er værtfall første intrykket mitt :D DRIT BRA SPILL :w00t:

Edit: hmm, noen som har vært borti dette problemet? vær gang jeg prøver å joine en server uansett hvem, prøvd så og si alle nå :-s så får jeg "timeout connecting to server" noen som vet hva dette er ? og hvordan det kan fikses? prøver med en reinstallasjon av spillet nå, og jeg har IKKE firewall.

Endret av remy5
Lenke til kommentar
Nettopp vært på ferie, og mens jeg var på ferie har jeg kjøpt meg GC2 og jeg har sittet å venta og venta på å komme hjem for å få prøvd GC2, og endelig har jeg fått testa litt :D har aldri testa 1ern så dette er første gang jeg er borti serien, å jeg må si, Grafikken = WOW  :w00t:

aldri sett bedre i slike startegi spill som dette, og jeg liker også hvorda du zoomer inn og ut og snur på syns vinklen osv... jeg kan til og med se himmelen :p

men som sakt har jeg ikke fått spillt det så mye enda, men dette er værtfall første intrykket mitt :D DRIT BRA SPILL :w00t:

Edit: hmm, noen som har vært borti dette problemet? vær gang jeg prøver å joine en server uansett hvem, prøvd så og si alle nå :-s så får jeg "timeout connecting to server" noen som vet hva dette er ? og hvordan det kan fikses? prøver med en reinstallasjon av spillet nå, og jeg har IKKE firewall.

Som regel er servern closed når slike ting skjer hos meg. DVS at folk ikke kan joine mens de spiller. Prøv å sortere etter OPEN servers og test på en av de eller spill på en server der ingen spiller. Eller prøv en kjapp server..

Endret av verzezer
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579

Dust!

ikke vær så jævla skinnhellig.... liksom du ikke har noen brente spill. Hvis man skal trakasere noen som driver ilegal kopiering er d jo de som sitter og lager cracks og legger ut spill på FTP'er. Ikke plag de småfolka som ikke har lyst og kaste bort alle ukepengene på spill. Tenk på et LAN, der hadde d ikke vært mange som spilte de forskjellige spillene hvis d ikke var for pirat-kopierte spill :nei:

og pirat-kopiere et spill blir d samme som og jobbe svart... alle gjør d, men ingen liker d.

Jeg har ikke et jævla brent spill, så spar anklagene dine til vennene dine..... *fjott*

Selvom du kopierer, og tydeligvis støtter de som gjør det, betyr ikke det at alle gjør det. Det finnes de som ønsker å støtte utviklerne bak spillet. Det hadde ikke blitt nr. 2, dersom ingen hadde betalt for nr. 1.

Markedsøkonomi er vanskelig, hva?

Endret av Slettet-10579
Lenke til kommentar

Serpensis du har min fulle støtte her, men ikke la det gå utover stakkaren som ikke har lært forskjellen på rett og galt, ditt og mitt, opphavsrett og andres blod, tårer og svette. Han vet bare ikke bedre...

Tilbake til Ground Controll 2

Jeg testet det første tutorial oppdraget, og etter at jeg hadde gjort som jeg fikk beskjed om så slå jeg av datan, tok på meg skoene og gikk ut i bilen. Kjørte så 5 mil til nærmeste butikk (elkjøp, 399,-) som hadde spillet inne og kjøpte det.

Dette var virkelig et godt gjennomtenkt konsept og et meget bra utført spill.

Gleder meg til ekstra pakken kommer hvor man kan spille Terrans også.

Men! er det bare jeg som ikke klarer å pause spillet eller lagre det når jeg spiller "skirmish"? Har siste patchen 1.0.0.7.

des,OUT!

Lenke til kommentar

Dust!

Jeg har ikke et jævla brent spill, så spar anklagene dine til vennene dine..... *fjott*

Selvom du kopierer, og tydeligvis støtter de som gjør det, betyr ikke det at alle gjør det. Det finnes de som ønsker å støtte utviklerne bak spillet. Det hadde ikke blitt nr. 2, dersom ingen hadde betalt for nr. 1.

Markedsøkonomi er vanskelig, hva?

ikke alle har like god råd som deg, eller velger og bruke pengene andre plasser. F.eks mat, husleie, bil.

sosialøkonomi er vanskelig d ? <- en kødd.

Og laste ned en mp3 er ikke så forskjellig fra og laste ned et spill, begge tingene har copyright. hvis du har 200 album er d like ille som 100 spill. Og kunne gått videre med f.eks DivX og software, men stopper nå. Og kom ikke og si at du ikke har gjort noen av delene, blir så lei av dobbeltmoral at jeg snart spyr.

Lenke til kommentar

Har et lite problem med mitt Ground Control 2, når jeg dobbelt-klikker på Ground Control 2 ikonet, så kommer det opp en sort skjerm (Er vel der det mest sannsynlig skal komme opp sponsorere, distributør etc. der.), så bare hopper den tilbake i Windows.

Har installert nyeste nVidia skjermkorts driver, og nyeste DirectX driver, 9.0.3b (?).

Maskin specs; AMD Athlon XP 2200+, 512 DDR RAM, Geforce Starforce Mx 440 64 MB.

Lenke til kommentar

ikke alle har like god råd som deg, eller velger og bruke pengene andre plasser. F.eks mat, husleie, bil.

sosialøkonomi er vanskelig d ? <- en kødd.

Og laste ned en mp3 er ikke så forskjellig fra og laste ned et spill, begge tingene har copyright. hvis du har 200 album er d like ille som 100 spill. Og kunne gått videre med f.eks DivX og software, men stopper nå. Og kom ikke og si at du ikke har gjort noen av delene, blir så lei av dobbeltmoral at jeg snart spyr.

Haha.. hvem har sagt at Serpensis laster ned mp3???

Jeg gir også min fulle støtte til Serpensis. Å laste ned spill/musikk/programmer du ikke har betalt for er AKURAT det samme som å stjele hva som helst annet i en butikk. PUNKTUM!

Hvis du stjeler en ting og blir tatt, så kan du ikke unnskylde deg med at du ikke hadde råd til å kjøpe den!

EDIT : leif

Endret av dga01
Lenke til kommentar

Kjøpte GC 2 på fredag etter å ha sett litt av det på NERD og hørt at det var bra. Jeg synes det var ok, grafikken er bra og alt det der. Er morsomt i Singleplayer og slike ting men jeg synes multiplayer delen er litt "ekkel". Det jævla kameraet faller ned mot bakken hele tiden og man må justere det hele tide, grusomt irriterende. Men dette blir nok fikset snart ?

Ellers så tar det vel litt tid før jeg vet hva som er bra mot hva og hva alle styrkene kan og hva de ikke kan. Hittil har jeg spilt en del 4v4 men der har jeg alltid tapt, sist jeg tapte ble vi hele tiden bombadert av artillery som var beskyttet av shields og når vi prøvde å kjøre inn for å ta de hadde de 50000 tanks og annet som bare slaktet oss. Men nå er det jo alltid slik at man må spille for å bli bedre, så det skal jeg nå =)

Om jeg skulle gitt dette spillet terningkast ville jeg gitt det 5 av 6.

Lenke til kommentar

NSA campaign tok meg ca 10-12 timer (fordelt på noen dager da) å gjennomgå. men da jeg kom til Virons... 1 brett = boring! 2brett= enda værre. Syntes det var utrolig skuffende. Men får se om det blir mer gøy utover i campaignen, er ei uke siden jeg spilte det sist nå så er vel ikke SÅ kjedelig da.

GC1 var jo totalt konge, GC2 klarte ikke helt å leve opp til 1'ern syntes nå jeg, Kanskje jeg var ung og kjip da 1'ern kom ut, men fikk fortsatt kribling i fingerne når jeg satt med begge campaign'sene på enern...

Dumme virons (var det de het ikkesant?) :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...