Zemeckis Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 (endret) Fant Denne siden i dag.Man kan endelig lagre spill på HD til PS2.Denne skal jeg kjøpe meg til PS2 når jeg får kjøpt meg ny maskin.Noen flere som skal kjøpe seg dette? Edit.Fant en anmeldelse Her PS:Til dere moderatorer:Om dette innlegget skulle være i strid med retningslinjene.Gi meg isåfall en beskjed så skal jeg selv slette innholdet. Endret 26. juni 2004 av Zemeckis Lenke til kommentar
redflame Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 dette er jo tøft da , trodde ikke sony ville være med på noe sånt for da kan man vel bare fly og låne spill her og der og kopiere dem rett inn på hdd`en . Men abselutt at bra produkt, nå begynner ps2 og nærme seg en modda xbox, det er helt klart Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 "Playstation" & "PS2" er trademarks under Sony Computer Entertainment Inc. (SCEI). Dette plug'n'play kit er IKKE sponsoreret, godkendt eller understøttet af Sony™. Fra gamesbits.dk siden om HDLoader plug'n'play kit. Bemærk: Det er vigtigt du selv er ejer af de spil du vælger at ligge en sikkerhedskopi af over på harddisken, ellers er det brud mod dansk lov. Derfor skal du også slette de enkelte spil fra harddisken, hvis du sælger originalen. Læs mere på www.hdloader.dk Akkurat som alt annet,skal man kopiere spill,filmer osv så må man har orginal produktet.Og jeg vet at det er få som bryr som om det. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 nå begynner ps2 og nærme seg en modda xbox Jeg håper da ikke det Vil ikke ha en modda PS2 Sony liker nok ikke sånne produkter nei Lenke til kommentar
redflame Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 (endret) Jeg håper da ikke det Vil ikke ha en modda PS2 helt utrolig , du vil heller ha en maskin som loader tregere og trives med å gå og bytte spill i stedet for å ha alt liggende på en hdd, og i tilegg så kommer sony med et lignede produkt til sin egen maskin så da vil du heller ikke gjøre noe ulovelig. JA JA , det er ikke rart det er krig lissom?!?!?! "Playstation" & "PS2" er trademarks under Sony Computer Entertainment Inc. (SCEI). Dette plug'n'play kit er IKKE sponsoreret, godkendt eller understøttet af Sony™. i følge din egen link http://www.console.dk/hardware/133 så sto dette. Efter sigende skulle Sony også komme med et lignende produkt, det vides dog ikke helt præcist hvornår, og om harddisken fra Sony kommer til Danmark, men mon ikke det sker inden længe, da de nu har fået lidt konkurrence fra HDLoader. Officielt har jeg ikke hørt nogle udmeldinger fra Sony omkring deres holdning til det mere eller mindre konkurrerende produkt. Endret 26. juni 2004 av redflame Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Jeg liker bare ikke at konsollene skal være så utrolig wannabe-PC. Og har jeg sagt noe om å gjøre noe ulov(e)lig eller ikke? Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 helt utrolig , du vil heller ha en maskin som loader tregere og trives med å gå og bytte spill i stedet for å ha alt liggende på en hdd, og i tilegg så kommer sony med et lignede produkt til sin egen maskin så da vil du heller ikke gjøre noe ulovelig.JA JA , det er ikke rart det er krig lissom?!?!?! Mulig det er bare meg, men jeg har IKKE noe problem med loade-tiden på PS2, og synes det er litt av sjarmen å måtte bytte CD'er.. Hva skjer med verden? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Det er ikke bare deg. Er helt enig med deg. "Gidder ikke bytte CD'er" "Gidder ikke flytte meg fra sofaen til PC'en når jeg skal på nett" "Gidder ikke bevege meg den lille avstanden når jeg skal resete konsollen" Noen er så jævla late. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 Det er ikke bare deg. Er helt enig med deg."Gidder ikke bytte CD'er" "Gidder ikke flytte meg fra sofaen til PC'en når jeg skal på nett" "Gidder ikke bevege meg den lille avstanden når jeg skal resete konsollen" Noen er så jævla late. Er helt enig med dere to over meg.Jeg bryr meg ikke om det i det hele tatt,tenker faktisk ikke over det i det hele tatt,men å bevege på meg for å bytte spill,trykke reset osv.Har hatt en playstation siden/fra 96 eller 97 og har det fremdeles. Lenke til kommentar
[r]endre Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Helt enig med de over meg. Konsoll må for all del ikke bli noen wannabe-PC, slik den er i ferd med å bli. Lenke til kommentar
redflame Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Jeg får min del vil ha mest mulig "stæsj/muligheter" med min konsoll så lenge prisen ikke blir for høy: Jeg setter pris på konsoller som har: -dvd avspillning -mulighet for å spille online -surfe internett -lege inn bakgrunns musikk til spill -kunne legge spilla inn på en hdd -bruke kamera feks "eye toy"(var det ikke det det het tro) -ligge i sofaen, få en mld på en egen innebygd msn fra feks en kompis om at han er klar for et online game -kort sagt mest mulig bare det ikke koster mye mer en hva er konsoll ville kostet uten. Hvis jeg bare vil ha en konsoll og ikke noe annet så er det vel strengt tatt bare gamecube der ute som er det, eller tar jeg feil nå For meg så er konsoll en maskin som står under en tv og har minst 2 kontroll porter, alt annet er en bonus! Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Noen norske forhandlere av produktet? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Enig med deg, Redflame. Hva er så ille med raskere loadingtid og slippe å bytte dvd'er? Jeg har da ikke noe imot internett på PS2, og HD ser da kult ut det og. Når til og med SONY skal lage...Ja takk, sier jeg. Hva er sjarmen med å ha en plain PS2 når du kan få både internett og HD? Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) Enig med deg, Redflame. Hva er så ille med raskere loadingtid og slippe å bytte dvd'er? Jeg har da ikke noe imot internett på PS2, og HD ser da kult ut det og. Når til og med SONY skal lage...Ja takk, sier jeg. Hva er sjarmen med å ha en plain PS2 når du kan få både internett og HD? Ingen har noe problem med det, alt vi sier er at vi faktisk ikke har noe problem med slik det er nå heller! Og hva skal jeg med Internett og HD, nå jeg har en PC i SAMME rom som har akkurat det? Sjarmen med en PS2 er at den er en PS2, og ikke et syko mulitmedia senter! Jeg har den for EN ting! Spille spill... Trenger den ikke til NOE annet ligge i sofaen, få en mld på en egen innebygd msn fra feks en kompis om at han er klar for et online game Det har jeg faktisk PC til... kunne legge spilla inn på en hdd Jaggu har jeg pc til det også surfe internett Nevnte jeg PC? Catch my drift? Endret 28. juni 2004 av Swoofah Lenke til kommentar
redflame Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Nå er det vel sånn at en ps2 ser en del bedre ut stua , en å ha pc`en der som kansje ikke er like pent! Hadde jeg spurt dama om å ha en pc i stua så skal jeg love deg det hadde blitt bråk her! Pc skal stå på pc rommet, ps2 i stua , og når det er sånn at at huset mitt er 3 etasjer høyt så blir det litt stress og løpe opp og ned derfor kunne jeg tenkt meg å ha alt på feks en ps2! Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Nå kommer pc'er i alle versjoner å størrelser, men om du vil bruke en PS2 som media senter, so be my guest... Personlig vil jeg bruke den utelukkende til spill.. (Da jeg har et hus på 2 etasjer, ikke bor sammen med noe dame, og har både pc og ps2 på samme rom ) Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Noen norske forhandlere av produktet? Jeg fant ingen, så jeg bestilte fra divineo.co.uk, bare hdloarderen, bb adapteret og hd finner du lett her i norge Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) HD til PS2 har det jo vært lenge da...... Man kunne vel lagre spill med en gang den kom og? Endret 29. juni 2004 av Killerzevs Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Jeg for min del opplever at cd-ene etterhvert får riper osv som gjør at de leses dårligere. Jeg prøver å behandle de forsiktig, men det skal ikke mye til for å få noen riper som gjør at den leses dårligere, eller begynner å hakke osv.. At man har en hd man kan lagre spillene på er jo for min del veldig praktisk. Da man har ètt medie man har alle spillene på, man trenger ikke å bekymre seg for at venner e.l. som bruker ps2'en skal være uforsiktige med cd-ene. At man ikke trenger å gå bort å bytte cd tenker jeg ikke på, er jo noe man automatisk gjør når man spiller ps2. Noen har nevnt at det blir "wanna-be pc" osv, skjønner ikke problemet? Hva så om spillekonsoller blir mer og mer like pc-ene? Selv liker jeg mye bedre å sitte i en sofa forran tv'en å spille, enn å sitte forran pc-skjermen å spille. Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 HD til PS2 har det jo vært lenge da...... Man kunne vel lagre spill med en gang den kom og? Nope, det er det som er det nye. Første gangen jeg hørte om hd til ps2 så var det som en del av en japansk linux "pakke" med keyboard, hd og en linux dvd, senere FF XI til ps2 og etter det jeg har lest så funker ps2' FF XI kunn sammen med sony sin offisielle ps2 hd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå