Gå til innhold

Nytt skjermkort hjelp?

Pjakk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe tror ikke jeg vil bruke så inmari mye mere penger enn det jeg kommer til å gjøre hehe. Jeg spiller egentlig ikke så krevende spill uansett.

Men noen nevnte X800XT hva er forskjellen? Forskjellen mellom pro og Xt that is. Sorry for mange spørsmål men jeg vil heller holde meg på den sikre siden hehe

Lenke til kommentar
Hvis du vil kaste bort de ekstra pengene, that is.

kaste bort?

6800GT er raskere en x800pro nå,så jeg syns ikke det er å kaste bort penger,jeg har ikke bestemnt meg ennå om jeg skal kjøpe ultra eller XT,samme hva man kjøper så er det et godt kjøp.

Lenke til kommentar
Hehe tror ikke jeg vil bruke så inmari mye mere penger enn det jeg kommer til å gjøre hehe. Jeg spiller egentlig ikke så krevende spill uansett.

Hvis du ikke spiller så krevende spill, så ville jeg uten tvil gått for et Radeon 9800Pro skjermkort. Disse er billige og yter godt nok til de aller fleste spillene

Lenke til kommentar

Men det er vanskelige å velge er så mange som er 9800pro mange forskjellige merker og priser.. Hva er i grunn forskjell? Fra merke til merke? Så også noen som hette "ultimate Edition" og slikt? hehe

Lenke til kommentar

Det du maa passe paa er at det ikke er et mistenkelig billig Sapphire kort, siden da er det 128bit, som er en billig og stusselig versjon. Ultimate edition er viftelös, kjekt aa ha hvis du föler du trenger det.

Ellers er det bare aa finne det billigste, er vel Sapphire eller Powercolor. Jeg ville alltid valgt Sapphire over Powercolor, men det er jo opp til hver enkelt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...